Kiosk İnnova self servis çözümlere özel ilk Ar-Ge merkezi oldu

İnnova’nın self servis ve otomasyon çözümleri sağlayıcı markası Kiosk İnnova Ar-Ge Merkezi haline geldi. Tüm süreçleri başarıyla tamamlayarak Ar-Ge merkezi haline gelen Kiosk İnnova bu sayede self servis çözümler alanında dünya ile rekabet edecek nitelikte yenilikçi ürün ve çözümlerine yenilerine ekleyecek.

 Kiosk İnnova self servis çözümlere özel ilk Ar-Ge merkezi oldu

Kiosk İnnova self servis çözümlere özel ilk Ar-Ge merkezi oldu

20.03.2017

Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı İnnova’nın self servis ve akıllı çözümler alanında faaliyet gösteren markası Kiosk İnnova, Ar-Ge Merkezi statüsüne kavuştu. Yenilikçi ve katma değeri yüksek çözümlerin geliştirileceği Kiosk İnnova Ar-Ge Merkezi, Türkiye’nin self servis ve otomasyon çözümleri alanında global endüstriye öncülük etmesi amacına katkı sağlayacak.

İnnova Ar-Ge Merkezi statüsüyle büyük bir potansiyel barındıran self servis çözümler alanındaki iş ortaklarını ve akademisyenleri buluşturmayı, üniversite işbirlikleri ile yenilikçi Ar-Ge projeleri geliştirilmeyi hedefliyor.

Kiosk İnnova markasıyla farklı sektörlere yönelik uçtan uca çözümler geliştiren İnnova, self servis çözümler alanında Türkiye'nin en büyük çözüm sağlayıcısı konumunda. Kiosk İnnova imzasını taşıyan üstün nitelikli çözümler Türkiye’de olduğu gibi dünyanın birçok ülkesinde de başarıyla kullanılıyor.

İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, Kiosk İnnova’nın Ar-Ge merkezi haline gelmesi ile ilgili olarak şunları söyledi: “Türk Telekom iştiraki İnnova olarak self servis ve akıllı çözümler alanında uçtan uca yaklaşımıyla çözümler geliştiriyor ve sektörümüze öncülük ediyoruz. Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlediğimiz Self Servis ve Akıllı Çözümler Zirvesi’nde ülkemiz ve sektörümüz için bu alanda var olan fırsatlara dikkat çekmiştik. Sektörümüzün ve çözüm ortaklarımızın büyük ilgisiyle karşılaşan bu etkinliğin sonrasında Self Servis ve Akıllı Çözümler için Sektör Platformu’nu hayata geçirdik. Bu alanda geliştireceğimiz katma değerli ürün ve çözümlerle küresel pazarlarda daha yüksek başarılar kazanmayı ve ülkemizde nitelikli istihdama katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Ülkemizi self servis çözümler sektörüne yön veren bir teknoloji merkezi haline getirme vizyonu ile çalışmaya devam edeceğiz.”

Araştırma geliştirme merkezi olmanın Kiosk İnnova için büyük önem taşıdığını belirten Ersöz, Ar-Ge merkezi olmanın avantajlarını, Ar-Ge kültürü ile sinerji ve motivasyon artışı, yenilikçi ürün ve çözüm üretiminin teşvik edilmesi, Ar-Ge odaklı daha iyi çalışma koşulları sunulması, eğitime daha yüksek bütçe sağlanabilmesi ve bu alandaki etkinliklere kolay ulaşım olanağı şeklinde sıraladı. Ersöz, “Ar-Ge merkezi statüsü, şirketlerin katma değeri yüksek projeler geliştirmesini kolaylaştırırken, araştırma ve geliştirme araçlarına hızlı erişim sağlıyor” dedi.


İnnova, Bilişim 500’den bul yıl da ödülle döndü
İnnova, Bilişim 500’den Bu Yıl Yine Ödülle Döndü
6.07.2018

İnnova, ödüllerine yenilerini eklemeye devam ediyor...

Detaylı İncele
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
12.07.2017

Bilişim 500 araştırma sonuçlarına göre “Yılın İş Uygulamaları” Kategorisinin birincisi İnnova oldu.

Detaylı İncele
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
15.10.2017

İnnova, perakende sektörüne yönelik yeni ürün ve çözümlerini Perakende Günleri’nde ziyaretçilerle buluşturuyor.

Detaylı İncele
İnnova, World Cities Expo 2017'de
İnnova, World Cities Expo 2017'de
16.05.2017

Entegre Akıllı Şehir Çözümleri İle İnnova da World Cities Expo 2017'de yerini aldı.

Detaylı İncele
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
12.12.2008

Türkiye'nin lider kiosk üreticisi İnnova'nın Akbank için geliştirdiği teknoloji dünya bankacılık sektörüne örnek oldu.

Detaylı İncele
 İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
20.12.2017

İnnova’nın Türk Telekom için geliştirdiği Akıllı Mağazacılık Projesi, IDC IoT, Big Data ve Analitik Teknoloji Ödülleri ‘Internet of Things’ kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
16.11.2017

Microsoft’un değerlendirmesi sonucunda açıklanan, sağlık sektöründe "En İyi Dijital Transformasyon Projesi" ödülüne, hastanelerde gerçekleştirilen PPP (Kamu Özel Ortaklığı) projesiyle İnnova layık görüldü.

Detaylı İncele
 İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
16.11.2017

İnnova’nın Türk Telekom için gerçekleştirdiği “Hızlandırılmış Finans Dönüşümü” projesi, HANA İnovasyon Ödülleri’nde büyük bir başarı kazandı.

Detaylı İncele
 İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
13.11.2017

Türk Telekom iştiraki İnnova Bilişim Çözümleri, Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda bu yıl da yer alarak, bu listede 12 yıldır varlık göstermeyi başaran tek şirket kimliğiyle, önemli bir başarıya imza attı.

Detaylı İncele