İnnova'nın Servis Ağı Tüm Türkiye'ye Yayılıyor

Türkiye genelindeki ofis sayısını 12'ye çıkaran İnnova, yerinde destek ve bakım hizmetlerini tüm Türkiye çapında daha hızlı ve etkin bir biçimde gerçekleştirmek üzere yatırımlarını sürdürüyor.

İnnova'nın Servis Ağı Tüm Türkiye'ye Yayılıyor

İnnova'nın Servis Ağı Tüm Türkiye'ye Yayılıyor

17.01.2012

Yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri başta olmak üzere firmalara uçtan uca bilişim çözümleri sunan İnnova, Türkiye çapında genişlettiği organizasyonu ile saha destek hizmetlerini güçlendirmeye devam ediyor. Bu misyon doğrultusunda ofis sayısını 12’ye çıkaran İnnova, ikisi İstanbul’da olmak üzere, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Erzurum illerinin yanı sıra önümüzdeki dönemde Diyarbakır, Kayseri, Trabzon, Samsun ve Bursa illeri üzerinden de saha destek hizmetleri sağlayacak. 

Yeni yatırımlara ilişkin olarak İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz “Müşterilerimiz için kurduğumuz tüm ürün ve sistemlere yönelik saha destek hizmetimiz için yurtiçinde açtığımız yeni ofisler ile altyapı, donanım ve yazılım destek faaliyetlerimize önemli bir yatırım yaptık. Böylece müşterilerimize daha da yakın olacağız, onlara tüm destek hizmetlerinin yanı sıra dış kaynak hizmetleri de dâhil olmak üzere tüm hizmetleri tek elden ve daha hızlı verme fırsatı sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde de ‘Servis ve Saha Destek’ yatırımlarımızı sürdürerek Türkiye genelinde uzman kadromuzla marka bağımsız saha hizmetlerini eksiksiz şekilde sunmaya devam edeceğiz.” dedi. 

İnnova’nın, Türkiye’nin dört bir yanındaki saha destek hizmetleri dışında, bilgisayar ağları, sunucular gibi bilgi teknolojilerinin tüm alanlarında marka bağımsız şekilde kurulum ve entegrasyon projeleri için de sürekli yatırım yaptıklarını belirten Ersöz, güçlenen yapının kendi ürünleri olan Kiosk’ların ve Digital Signage sistemlerinin de bakımlarını üstlenmeye devam edeceğini söyledi.

 

Hizmet kalitesi ISO20000 sertifikası ile belgeli

Servis yönetimini dünya standartlarında bir süreç ve ekiple sürdüren İnnova, hizmet kalitesini ISO 20000 sertifikası ile de taçlandırıyor. Müşteri odaklı hizmet felsefesi ile İnnova, uçtan uca çözüm felsefesi gereğince, hizmet verdiği kuruluşların tüm bakım hizmetlerinde tam donanımlı ve güvenilir bir iş ortağı olmak için operasyonlarını güçlendirmeye devam ediyor. Aynı zamanda ISO20000 standartları gereğince İnnova, Hizmet Seviyesi Anlaşmalarında (SLAs) tanımlı koşulların tam olarak yerine getirilip getirilmediğini, anlaşmanın aktif olmasıyla başlayan ve sürekliliğinin sağlanması sürecine kadar tüm aşamaları kayıt altında tutarak, hizmet kalitesini ve maliyetleri kontrol altında tutan gelişmiş bir yapı sunuyor. İleri düzey kontrol ve denetim araçları ve yazılımları sayesinde, hizmet seviyesi koşullarını riske atabilecek tüm unsurlar önceden tespit edilerek, erken uyarı sistemi sayesinde hızlı şekilde önlemler alınabiliyor ve süreç raporlanabiliyor. 


İnnova, Bilişim 500’den bul yıl da ödülle döndü
İnnova, Bilişim 500’den Bu Yıl Yine Ödülle Döndü
6.07.2018

İnnova, ödüllerine yenilerini eklemeye devam ediyor...

Detaylı İncele
İnnova Web Sitesine Bir Ödül Daha
İnnova Web Sitesine Bir Ödül Daha
13.08.2018

İnnova web sitesi Stevie, The International Business Awards "Computer Services” kategorisinde 2018 yılı Gold Stevie ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
12.07.2017

Bilişim 500 araştırma sonuçlarına göre “Yılın İş Uygulamaları” Kategorisinin birincisi İnnova oldu.

Detaylı İncele
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
15.10.2017

İnnova, perakende sektörüne yönelik yeni ürün ve çözümlerini Perakende Günleri’nde ziyaretçilerle buluşturuyor.

Detaylı İncele
İnnova, World Cities Expo 2017'de
İnnova, World Cities Expo 2017'de
16.05.2017

Entegre Akıllı Şehir Çözümleri İle İnnova da World Cities Expo 2017'de yerini aldı.

Detaylı İncele
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
12.12.2008

Türkiye'nin lider kiosk üreticisi İnnova'nın Akbank için geliştirdiği teknoloji dünya bankacılık sektörüne örnek oldu.

Detaylı İncele
 İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
20.12.2017

İnnova’nın Türk Telekom için geliştirdiği Akıllı Mağazacılık Projesi, IDC IoT, Big Data ve Analitik Teknoloji Ödülleri ‘Internet of Things’ kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
16.11.2017

Microsoft’un değerlendirmesi sonucunda açıklanan, sağlık sektöründe "En İyi Dijital Transformasyon Projesi" ödülüne, hastanelerde gerçekleştirilen PPP (Kamu Özel Ortaklığı) projesiyle İnnova layık görüldü.

Detaylı İncele
 İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
16.11.2017

İnnova’nın Türk Telekom için gerçekleştirdiği “Hızlandırılmış Finans Dönüşümü” projesi, HANA İnovasyon Ödülleri’nde büyük bir başarı kazandı.

Detaylı İncele
 İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
13.11.2017

Türk Telekom iştiraki İnnova Bilişim Çözümleri, Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda bu yıl da yer alarak, bu listede 12 yıldır varlık göstermeyi başaran tek şirket kimliğiyle, önemli bir başarıya imza attı.

Detaylı İncele