İnnova’nın Bankacılık Çözümleri Afrika kıtasında Gana’ya kadar ilerledi...
Türkiye'nin yanı sıra, Avrupa ve Orta Doğu’nun pek çok ülkesinde şirketlerle yaptığı çözüm işbirlikleri ile dikkat çeken Türk Telekom Grubu'nun sistem entegratör firması İnnova, yurtdışı pazarlardaki istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Bu alanda son olarak ünlü İngiliz finans kuruluşu Barclays, Gana’daki bankacılık faaliyetlerinde hız ve verimi artıracak self servis hizmetler için İnnova’nın çözümlerini tercih etti. Barclays Gana, Kiosk İnnova'nın self servis bankacılık çözümleri sayesinde 7/24 internet bankacılığı hizmetini 57 şubesinde yaygınlaştırmayı hedefliyor.

İnnova’nın Bankacılık Çözümleri Afrika kıtasında Gana’ya kadar ilerledi...
Türk Telekom Grubu şirketlerinden İnnova’nın self servis çözümler alanında lider markası olan ve çok sayıda ülkede gerçekleştirdiği projelerle bir dünya markası haline gelen Kiosk İnnova, bankacılığa özel çözümleriyle deniz aşırı bölgelerdeki istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Son olarak, Gana'da faaliyet gösteren İngiliz finans kuruluşu Barclays’in müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni projesini hayata geçiren Kiosk İnnova böylelikle Afrika'daki büyümesine yeni bir kilometre taşı ekledi.
Hedef Gana’daki 57 şube
30 milyona yakın nüfusa sahip olan ülkede bankacılık hizmeti sunan Barclays Gana, Kiosk İnnova tarafından tasarlanan ve üretilen self-servis kiosk sistemlerini ilk olarak Accra ve Kumasi şehirlerindeki şubelerinde kullanıma açtı. Ülke çapındaki hizmetlerini 57 şubesi ile sürdürecek olan Barclays Gana, Kiosk İnnova'nın self servis bankacılık çözümleri sayesinde 7/24 internet bankacılığı hizmetini yaygınlaştırmayı hedefliyor.
Barclays Gana, böylelikle hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini artırırken, operasyonel maliyetlerini ise azaltmış olacak. Barclays, Gana'da başlattığı bu hizmeti önce ülke geneline, sonra da Afrika kıtasında etkin olduğu diğer ülkelerde de büyümeyi hedefliyor.