İnnova Teknosa'nın CRM Altyapısını yeniden kurguladı

Teknosa ve İnnova'nın birlikte geliştirdikleri Müşteri İlişkileri Yönetimi projesi ile Teknosa, 1,7 milyon müşterisini daha iyi tanıyıp kişiye özel kampanyalar yapabiliyor.

İnnova Teknosa'nın CRM Altyapısını yeniden kurguladı

İnnova Teknosa'nın CRM Altyapısını yeniden kurguladı

11.05.2011

Yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri başta olmak üzere, firmalara uçtan uca bilişim çözümleri sunan İnnova’nın bu çözümü, teknoloji perakendeciliği sektörünün önemli bir dinamiğini oluşturan özel günlere yönelik kampanyaları kolaylaştırırken sadakat programlarını Teknosa Kart’tan cep telefonuna taşımak gibi önemli bir dönüşümün de zeminini sağlıyor. 

Teknosa, 70 ilde 260 mağaza ve 3 binin üzerinde çalışanı ile faaliyet gösteren Teknosa, devreye alınan Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü sayesinde artık müşterilerini dönemsel alışveriş alışkanlıkları, lokasyonları gibi kriterlere göre segmente edebiliyor, kampanya ve promosyonlarını bu segmentlere göre planlayıp raporlarını kolayca alabiliyor. Teknosa, yeni çözüm sayesinde müşterilerinden gelen şikayetlere ve isteklere ise daha etkin cevap verebiliyor.

 

1,7 milyon müşteriye kişiselleştirilmiş hizmetler 

Toplam 100 bin metrekarenin üzerinde satış alanına sahip olan Teknosa, İnnova ile yürütülen Müşteri İlişkileri Yönetimi projesi çerçevesinde mağazalarının yanı sıra e-posta, kısa mesaj, çağrı merkezi ve Teknosa.com gibi farklı kanallar üzerinden iletişim kurduğu müşterilerinin bütün bu kanallardan gelen bilgililerini tekilleştirildi. Bu sayede yeni sisteme 1,7 milyon Teknosa müşterisinin bilgisinin girişi yapıldı. Teknosa artık bu müşterilerine farklı kanallardan entegre biçimde kişiselleştirilmiş hizmetler sunabiliyor. 

 

Teknosa Kart’a cep telefonu desteği

Teknosa Kart sahiplerini cep telefonu numaralarından tanıyabilecek şekilde kurgulanan yeni sistem sayesinde müşteri, kartı yanında olmasa bile cep telefonu numarasını söyleyerek kendisine sunulan avantajlardan faydalanabiliyor. Bu yenilik ile birlikte Teknosa Kart ile alışveriş yapan müşterilerin oranı yüzde 30’un üzerine çıktı. 

 

Yeni nesil şikayet ve talep yönetimi

Yeni nesil şikayet ve talep yönetimi müşterilerin farklı kanallardan Teknosa’ya ilettiği talep ve şikayetlerini müşteriye özel kayıtlarda tutmaya olanak sağlıyor. Bu sayede müşterilerinin talepleriyle daha yakından ilgilenme imkanını elde eden Teknosa, çağrı merkezi ile de bu sistemi destekliyor. Çağrı merkezi temsilcileri servis süreçleri dahilinde kısa mesaj, e-posta ve faks gönderebiliyor, böylece müşterilerin sevkiyattan satış sonrası hizmetlere, tüm satınalma bilgilerinden kimlik bilgilerine, kampanya faydalanma bilgilerinden puan kullanımlarına, Teknosa.com üzerinden ilettiği taleplerden kesilmiş faturalarına ve arıza bildirimlerine kadar tüm iletişim hareketleri tek noktadan bir bütün halinde gözlemlenebiliyor.

 

Doğum günlerine özel fırsatlar

Yeni sistem çeşitli kriterlere göre segmente edilen Teknosa müşterilerine her ay sunulan fırsat ve kampanyaların tüm yönetimini merkezileştirmiş durumda. Sayısı ayda ortalama 13 adede ulaşan kampanyalar dahilinde farklı ilgi gruplarına göre toplamda 6 milyona yakın kişiye e-posta gönderimi yapılıyor. Müşterilerinin doğum günü gibi özel günlerinde de o güne özel kampanya kişiye e-posta ve kısa mesaj yoluyla bildiriliyor. Teknosa Kart çekiliş kampanyaları kapsamında yapılan kısa mesaj gönderimleri ise bölgesel bazda ayda bir defa yapılan indirim aktivitelerini de kapsıyor. Buna göre indirim kampanyası o şehirde yaşayan Teknosa Kart sahiplerine kısa mesaj ve e-posta yoluyla duyuruluyor.


İnnova Yerli ve Milli Çözümlerini Integrated Systems Europe'da Tanıttı
İnnova Yerli ve Milli Çözümlerini Integrated Systems Europe'da Tanıttı
8.02.2019

İnnova, yenilikçi donanım, yazılım, içerik yönetimi çözümlerini, Amsterdam'da gerçekleşen Integrated Systems Europe Fuarı'nda tanıttı. Sistem entegrasyonu konusunda Avrupa’nın en büyük fuarlarından biri olan etkinlikte İnnova'nın ürün ve çözümleri fuar ziyaretçileri tarafından büyük ilgi gördü.

Detaylı İncele
ASO’nun 55. Yılında İnnova’ya Özel Ödül
ASO’nun 55. Yılında İnnova’ya Özel Ödül
13.02.2019

İnnova, teknoloji ve Ar-Ge alanında yaptığı çalışmalar sonucu “Ankara Sanayi Odası 55. Yıl Ödülleri” kapsamında özel ödüle layık bulundu.

Detaylı İncele
İnnova, Fintek Çözümleri ile BtVizyon Etkinliklerinde
İnnova, Fintek Çözümleri ile BtVizyon Etkinliklerinde
27.02.2019

İnnova, Türkiye’nin farklı illerinde gerçekleştirilecek BtVizyon etkinliklerinde ziyaretçilerle buluşmaya hazırlanıyor.

Detaylı İncele
Huawei’den İnnova’ya Büyük Ödül
Huawei’den İnnova’ya Büyük Ödül
21.03.2019

İnnova, Huawei’nin “The Consistent Leading Partner” ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
PayFlex Loyalty 3 Farklı Kategoride Birden Finalist
PayFlex Loyalty 3 Farklı Kategoride Birden Finalist
29.03.2019

İnnova’nın ödüllü sadakat çözümü PayFlex Loyalty, İngiltere’de düzenlenen The Loyalty Magazine Awards organizasyonunda 3 farklı kategoride birden finalist oldu.

Detaylı İncele
IDC Türkiye’den İnnova’nın PayFlex Ortak Banka Platformu Çözümüne Birincilik Ödülü
IDC Türkiye’den İnnova’nın PayFlex Ortak Banka Platformu Çözümüne Birincilik Ödülü
27.03.2019

İnnova’nın geliştirdiği PayFlex Ortak Banka Platformu çözümü, IDC Türkiye Bulut Bilişim Ödülleri “SaaS” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Detaylı İncele
Ankara Şehir Hastanesi’nin Teknoloji Altyapısında İnnova İmzası
Ankara Şehir Hastanesi’nin Teknoloji Altyapısında İnnova İmzası
16.03.2019

Türkiye’nin sağlık alanındaki en büyük ‘kamu-özel işbirliği’ projesi olan Ankara Şehir Hastanesi’nin tüm bilgi teknolojileri alt yapısı, İnnova’nın deneyimli kadrosu tarafından tamamlandı. Hastanenin veri merkezi, bilgisayar ve çevre birimleri, bilişim güvenliği alt yapısının yanı sıra Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS) de İnnova tarafından sağlandı.

Detaylı İncele
İnnova’nın Sadakat Yönetimi Çözümü, Cezayir’deki  Ooredoo’da 2 Milyar Adet İşlem Hacmine Ulaştı
İnnova’nın Sadakat Yönetimi Çözümü, Cezayir’deki Ooredoo’da 2 Milyar Adet İşlem Hacmine Ulaştı
6.05.2019

İnnova, uluslararası pazardaki başarılarını ve Türkiye’nin teknoloji ihracatına yaptığı katkıları sürdürüyor. Cezayir’in lider telekom operatörlerinden Ooredoo için İnnova tarafından hayata geçirilen müşteri sadakat yönetimi programı, toplam 7 milyon’dan fazla müşteriye ve 2 milyar adet işlem hacmine ulaştı.

Detaylı İncele
İnnova’ya Deloitte Teknoloji Fast 50’de “Big Star” ödülü
İnnova’ya Deloitte Teknoloji Fast 50’de “Big Star” ödülü
22.01.2019

İnnova, Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda üst üste 13’üncü kez yer aldı. Programda 2006 yılından bu yana aralıksız yer almayı başaran tek şirket olan İnnova ‘Büyükler Ligi’ olarak adlandırılan “Big Star” kategorisinde de Big Star ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
25 Ekim'de SAP Now'da Buluşalım
25 Ekim'de SAP Now'da Buluşalım
18.10.2018

SAP Now bu yıl İnnova'nın ana sponsorluğunda 25 Ekim tarihinde İstanbul Kongre Merkezi’nde ziyaretçilere kapılarını açıyor.

Detaylı İncele