İnnova Teknosa'nın CRM Altyapısını yeniden kurguladı

Teknosa ve İnnova'nın birlikte geliştirdikleri Müşteri İlişkileri Yönetimi projesi ile Teknosa, 1,7 milyon müşterisini daha iyi tanıyıp kişiye özel kampanyalar yapabiliyor.

İnnova Teknosa'nın CRM Altyapısını yeniden kurguladı

İnnova Teknosa'nın CRM Altyapısını yeniden kurguladı

11.05.2011

Yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri başta olmak üzere, firmalara uçtan uca bilişim çözümleri sunan İnnova’nın bu çözümü, teknoloji perakendeciliği sektörünün önemli bir dinamiğini oluşturan özel günlere yönelik kampanyaları kolaylaştırırken sadakat programlarını Teknosa Kart’tan cep telefonuna taşımak gibi önemli bir dönüşümün de zeminini sağlıyor. 

Teknosa, 70 ilde 260 mağaza ve 3 binin üzerinde çalışanı ile faaliyet gösteren Teknosa, devreye alınan Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü sayesinde artık müşterilerini dönemsel alışveriş alışkanlıkları, lokasyonları gibi kriterlere göre segmente edebiliyor, kampanya ve promosyonlarını bu segmentlere göre planlayıp raporlarını kolayca alabiliyor. Teknosa, yeni çözüm sayesinde müşterilerinden gelen şikayetlere ve isteklere ise daha etkin cevap verebiliyor.

 

1,7 milyon müşteriye kişiselleştirilmiş hizmetler 

Toplam 100 bin metrekarenin üzerinde satış alanına sahip olan Teknosa, İnnova ile yürütülen Müşteri İlişkileri Yönetimi projesi çerçevesinde mağazalarının yanı sıra e-posta, kısa mesaj, çağrı merkezi ve Teknosa.com gibi farklı kanallar üzerinden iletişim kurduğu müşterilerinin bütün bu kanallardan gelen bilgililerini tekilleştirildi. Bu sayede yeni sisteme 1,7 milyon Teknosa müşterisinin bilgisinin girişi yapıldı. Teknosa artık bu müşterilerine farklı kanallardan entegre biçimde kişiselleştirilmiş hizmetler sunabiliyor. 

 

Teknosa Kart’a cep telefonu desteği

Teknosa Kart sahiplerini cep telefonu numaralarından tanıyabilecek şekilde kurgulanan yeni sistem sayesinde müşteri, kartı yanında olmasa bile cep telefonu numarasını söyleyerek kendisine sunulan avantajlardan faydalanabiliyor. Bu yenilik ile birlikte Teknosa Kart ile alışveriş yapan müşterilerin oranı yüzde 30’un üzerine çıktı. 

 

Yeni nesil şikayet ve talep yönetimi

Yeni nesil şikayet ve talep yönetimi müşterilerin farklı kanallardan Teknosa’ya ilettiği talep ve şikayetlerini müşteriye özel kayıtlarda tutmaya olanak sağlıyor. Bu sayede müşterilerinin talepleriyle daha yakından ilgilenme imkanını elde eden Teknosa, çağrı merkezi ile de bu sistemi destekliyor. Çağrı merkezi temsilcileri servis süreçleri dahilinde kısa mesaj, e-posta ve faks gönderebiliyor, böylece müşterilerin sevkiyattan satış sonrası hizmetlere, tüm satınalma bilgilerinden kimlik bilgilerine, kampanya faydalanma bilgilerinden puan kullanımlarına, Teknosa.com üzerinden ilettiği taleplerden kesilmiş faturalarına ve arıza bildirimlerine kadar tüm iletişim hareketleri tek noktadan bir bütün halinde gözlemlenebiliyor.

 

Doğum günlerine özel fırsatlar

Yeni sistem çeşitli kriterlere göre segmente edilen Teknosa müşterilerine her ay sunulan fırsat ve kampanyaların tüm yönetimini merkezileştirmiş durumda. Sayısı ayda ortalama 13 adede ulaşan kampanyalar dahilinde farklı ilgi gruplarına göre toplamda 6 milyona yakın kişiye e-posta gönderimi yapılıyor. Müşterilerinin doğum günü gibi özel günlerinde de o güne özel kampanya kişiye e-posta ve kısa mesaj yoluyla bildiriliyor. Teknosa Kart çekiliş kampanyaları kapsamında yapılan kısa mesaj gönderimleri ise bölgesel bazda ayda bir defa yapılan indirim aktivitelerini de kapsıyor. Buna göre indirim kampanyası o şehirde yaşayan Teknosa Kart sahiplerine kısa mesaj ve e-posta yoluyla duyuruluyor.


İnnova, Bilişim 500’den bul yıl da ödülle döndü
İnnova, Bilişim 500’den Bu Yıl Yine Ödülle Döndü
6.07.2018

İnnova, ödüllerine yenilerini eklemeye devam ediyor...

Detaylı İncele
İnnova Web Sitesine Bir Ödül Daha
İnnova Web Sitesine Bir Ödül Daha
13.08.2018

İnnova web sitesi Stevie, The International Business Awards "Computer Services” kategorisinde 2018 yılı Gold Stevie ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
12.07.2017

Bilişim 500 araştırma sonuçlarına göre “Yılın İş Uygulamaları” Kategorisinin birincisi İnnova oldu.

Detaylı İncele
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
15.10.2017

İnnova, perakende sektörüne yönelik yeni ürün ve çözümlerini Perakende Günleri’nde ziyaretçilerle buluşturuyor.

Detaylı İncele
İnnova, World Cities Expo 2017'de
İnnova, World Cities Expo 2017'de
16.05.2017

Entegre Akıllı Şehir Çözümleri İle İnnova da World Cities Expo 2017'de yerini aldı.

Detaylı İncele
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
12.12.2008

Türkiye'nin lider kiosk üreticisi İnnova'nın Akbank için geliştirdiği teknoloji dünya bankacılık sektörüne örnek oldu.

Detaylı İncele
 İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
20.12.2017

İnnova’nın Türk Telekom için geliştirdiği Akıllı Mağazacılık Projesi, IDC IoT, Big Data ve Analitik Teknoloji Ödülleri ‘Internet of Things’ kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
16.11.2017

Microsoft’un değerlendirmesi sonucunda açıklanan, sağlık sektöründe "En İyi Dijital Transformasyon Projesi" ödülüne, hastanelerde gerçekleştirilen PPP (Kamu Özel Ortaklığı) projesiyle İnnova layık görüldü.

Detaylı İncele
 İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
16.11.2017

İnnova’nın Türk Telekom için gerçekleştirdiği “Hızlandırılmış Finans Dönüşümü” projesi, HANA İnovasyon Ödülleri’nde büyük bir başarı kazandı.

Detaylı İncele
 İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
13.11.2017

Türk Telekom iştiraki İnnova Bilişim Çözümleri, Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda bu yıl da yer alarak, bu listede 12 yıldır varlık göstermeyi başaran tek şirket kimliğiyle, önemli bir başarıya imza attı.

Detaylı İncele