Goodyear, 1200 çalışanını İnnova uzmanlığı ile kurduğu iç iletişim portalinde buluşturdu

Dünyanın önde gelen lastik üreticisi firmalarından Goodyear, İnnova danışmanlığında hayata geçirdiği iç iletişim portali ‘Goodport’ ile EMEA bölgesindeki Goodyear’lar arasında kendi markası altında gerçekleştirilmiş olan en güçlü iletişim ağına sahip oldu.

 Goodyear, 1200 çalışanını İnnova uzmanlığı ile kurduğu iç iletişim portalinde buluşturdu

Goodyear, 1200 çalışanını İnnova uzmanlığı ile kurduğu iç iletişim portalinde buluşturdu

14.02.2014

Türkiye pazarında 1961 yılından bu yana Goodyear Lastikleri T.A.Ş. adıyla faaliyet gösteren Goodyear, 1.200’den fazla çalışanıyla Türkiye’de üretim ve istihdama yatırım yapan en önemli kuruluşlar arasında yer alıyor. Goodyear, çalışanlarına yönelik etkinliklerin, haberlerin, duyuruların ve genel birçok bilgi paylaşımının tek noktadan yapılabilmesi ve ortak bir kütüphane oluşturulması amacı ile Goodport projesini hayata geçirdi. Goodport portali, çalışanların birbirleri ile ilgili bilgilere ulaşabilecekleri şirket içi bir sosyal medya platformu özelliğine de sahip.

Türkiye’nin önde gelen birçok kurumunda başarılı altyapı projelerine imza atmış olan İnnova’nın güçlü bilgi birikimi ve uzmanlığı ile Microsoft Sharepoint 2010 teknolojisi ile hayata geçirilen portal sayesinde, Goodyear çalışanları güçlü bir iç iletişim altyapısına sahip oldu. Proje ile birlikte Türkiye’nin birçok noktasına dağılmış olan Goodyear çalışanlarının, kurumları ve iş arkadaşları ile daha sağlıklı ve güncel bir iletişim yürütmesi de sağlandı.

Goodyear Lastikleri, gerçekleştirilen bu portal projesi ile, aynı zamanda EMEA bölgesinde faaliyet gösteren Goodyear’lar arasında, kendi markası altında gerçekleştirilmiş olan en güçlü iç iletişim ağına sahip olan şirket oldu.


İnnova Yerli ve Milli Çözümlerini Integrated Systems Europe'da Tanıttı
İnnova Yerli ve Milli Çözümlerini Integrated Systems Europe'da Tanıttı
8.02.2019

İnnova, yenilikçi donanım, yazılım, içerik yönetimi çözümlerini, Amsterdam'da gerçekleşen Integrated Systems Europe Fuarı'nda tanıttı. Sistem entegrasyonu konusunda Avrupa’nın en büyük fuarlarından biri olan etkinlikte İnnova'nın ürün ve çözümleri fuar ziyaretçileri tarafından büyük ilgi gördü.

Detaylı İncele
ASO’nun 55. Yılında İnnova’ya Özel Ödül
ASO’nun 55. Yılında İnnova’ya Özel Ödül
13.02.2019

İnnova, teknoloji ve Ar-Ge alanında yaptığı çalışmalar sonucu “Ankara Sanayi Odası 55. Yıl Ödülleri” kapsamında özel ödüle layık bulundu.

Detaylı İncele
İnnova, Fintek Çözümleri ile BtVizyon Etkinliklerinde
İnnova, Fintek Çözümleri ile BtVizyon Etkinliklerinde
27.02.2019

İnnova, Türkiye’nin farklı illerinde gerçekleştirilecek BtVizyon etkinliklerinde ziyaretçilerle buluşmaya hazırlanıyor.

Detaylı İncele
Huawei’den İnnova’ya Büyük Ödül
Huawei’den İnnova’ya Büyük Ödül
21.03.2019

İnnova, Huawei’nin “The Consistent Leading Partner” ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
PayFlex Loyalty 3 Farklı Kategoride Birden Finalist
PayFlex Loyalty 3 Farklı Kategoride Birden Finalist
29.03.2019

İnnova’nın ödüllü sadakat çözümü PayFlex Loyalty, İngiltere’de düzenlenen The Loyalty Magazine Awards organizasyonunda 3 farklı kategoride birden finalist oldu.

Detaylı İncele
IDC Türkiye’den İnnova’nın PayFlex Ortak Banka Platformu Çözümüne Birincilik Ödülü
IDC Türkiye’den İnnova’nın PayFlex Ortak Banka Platformu Çözümüne Birincilik Ödülü
27.03.2019

İnnova’nın geliştirdiği PayFlex Ortak Banka Platformu çözümü, IDC Türkiye Bulut Bilişim Ödülleri “SaaS” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Detaylı İncele
Ankara Şehir Hastanesi’nin Teknoloji Altyapısında İnnova İmzası
Ankara Şehir Hastanesi’nin Teknoloji Altyapısında İnnova İmzası
16.03.2019

Türkiye’nin sağlık alanındaki en büyük ‘kamu-özel işbirliği’ projesi olan Ankara Şehir Hastanesi’nin tüm bilgi teknolojileri alt yapısı, İnnova’nın deneyimli kadrosu tarafından tamamlandı. Hastanenin veri merkezi, bilgisayar ve çevre birimleri, bilişim güvenliği alt yapısının yanı sıra Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS) de İnnova tarafından sağlandı.

Detaylı İncele
İnnova’nın Sadakat Yönetimi Çözümü, Cezayir’deki  Ooredoo’da 2 Milyar Adet İşlem Hacmine Ulaştı
İnnova’nın Sadakat Yönetimi Çözümü, Cezayir’deki Ooredoo’da 2 Milyar Adet İşlem Hacmine Ulaştı
6.05.2019

İnnova, uluslararası pazardaki başarılarını ve Türkiye’nin teknoloji ihracatına yaptığı katkıları sürdürüyor. Cezayir’in lider telekom operatörlerinden Ooredoo için İnnova tarafından hayata geçirilen müşteri sadakat yönetimi programı, toplam 7 milyon’dan fazla müşteriye ve 2 milyar adet işlem hacmine ulaştı.

Detaylı İncele
İnnova Bilişim 500’de Ödülleri Topladı
İnnova Bilişim 500’de Ödülleri Topladı
5.07.2019

İnnova, Bilişim 500'de 3 ödül alarak önemli bir başarıya daha imza attı.

Detaylı İncele
İnnova, Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi’ne Katıldı
İnnova, Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi’ne Katıldı
10.07.2019

İnnova, Savunma Sanayii Başkanlığı öncülüğünde ülkemizde siber güvenlik ekosisteminin geliştirilmesi amacıyla kurulan Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi platformuna üye oldu.

Detaylı İncele