Mobil yaşam tarzını benimseyenler için Dynamics CRM 2013
13.05.2014
Sosyal Medya

Mobil yaşam tarzını benimseyenler için Dynamics CRM 2013

Masa başında çalışmak güzeldir. Dâhiliden bir telefonla çay gelir, yemek sipariş edilir. Ofisinizin en uzak noktası fotokopi makinesidir. Ofis dışında tüm bu olanaklar arasına hem mesafeler girer, hem de saatler… Her işiniz gibi pazarlama, satış ve servis operasyonlarınız da kritik olabilir. Satış ekibinden biriyseniz, kampanyanızdan faydalanmak isteyen müşterinizi acilen aramanız gerekebilir. Kırmızı ışıkta beklerken müşterinizin telefonunu bulmak için çırpınırsınız. Satış veya servis ekibinin başındaysanız işiniz daha zor. Patronunuzun yarım saat önce gönderdiği, geçen ayın satış raporlarını istediği e-postasını henüz gördünüz ve acilen bir rapor oluşturmanız gerekiyor veya geçen ayın müşteri şikayetlerini konu ve aciliyetlerine göre sıralamanız isteniyor .
 

İster yerden 10 bin küsur metre yükseklikteki müşteri temsilcisi olun, ister Maslak trafiğinde hapsolmuş bir bölge satış koordinatörü… CRM sisteminizdeki müşteri bilgisine veya operasyonel bilgiye ulaşmanız gereken her anda Microsoft Dynamics CRM 2013’ün mobil CRM ayağı olan tablet arayüzü imdada yetişiyor.
 


 

“Microsoft Dynamics CRM 2013 for Tablet” olarak isimlendirebileceğimiz tablet arayüzü, masaüstü bilgisayarınızdan ve notebook’unuzdan her gün eriştiğiniz Dynamics CRM 2013’ün ilk yardım çantası gibi … İçinde her şey olmasa da ihtiyaç duyduğunuz çok şey var.
 


 

Bir tablet kaç müşteri kazandırır?

Elbette bu sorunun bir yanıtı yok ama zamanında müşteri ilişkileri yönetimi için Microsoft Dynamics CRM 2013’i tercih ettiyseniz bugün tablet arayüzünde çok kritik görevleri başarıyla tamamlayabilir, en olmadık yerde tahmin edebileceğinizden daha fazla işi halledebilirsiniz. Satış tablolarını incelemek, müşteri bilgilerine erişmek, satış ve müşteri hizmetleri raporlarını incelemek gibi işlemleri çevrimdışı (offline) çalışma özelliğiyle birleştiren tablet arayüzüyle satış fırsatlarını yakalamanın daha kolay olacağı söylenebilir.
 

Dynamics 2013 mobil uygulamasında yapılabilecekler:

  • Kritik tüm görevler tablet ekranına taşınıyor,
  • Kullanıcı deneyimi tasarımı (UXD) açısından başarılı,
  • Çözünürlük tüm tabletlere uyumlu,
  • Satış tabloları özelleştirilebiliyor,
  • Yeni görevler ve hesaplar oluşturulabiliyor,
  • Kontaklar ve müşteri bilgileri güncellenebiliyor, satış potansiyeli olan kişilere (lead’lere) erişilebiliyor,
  • Skype aramaları gerçekleştirilebiliyor,
  • Acil ihtiyaç duyduğunuz rapor ve dashboard’lara ulaşılabiliyor.

Diğer taraftan Dynamics CRM 2013 mobil uygulamasından masaüstü versiyonda sahip olduğunuz her şeyi beklemeyin. Mobil arayüzde, uygulamanın özelleştirme seçenekleri sınırlı. İş akışlarının gösterilmesi gibi daha fazla işlem gücü gerektiren bazı uygulamalar yok. Sonuçta yalnızca ofis dışındayken gerekli olanları yanınızda tutan bir ilk yardım çantası bu…
 

Dynamics 2013 mobil uygulamasının cihazınıza (işletim sisteminize) uygun yüklemesini Windows Store, iTunes ve Google Play Store’dan yapabilirsiniz. Dynamics CRM 2013’ü tabletiniz üzerinden yönetebilmeniz için, Microsoft tarafından oluşturulmuş bu detaylı kurulum ve kullanım sayfasına da göz atabilirsiniz.

Öne Çıkan Yazılar
Dropshipping nedir, nasıl yapılır?
Dropshipping nedir, nasıl yapılır?
Online alışverişe olan talep arttıkça pek çok kişi ve işletme için yeni fırsatlar da doğuyor. E-ticaret sektörü ağını genişletirken...
15.07.2020
Satış / Pazarlama
Sosyal girişimciliğe genel bakış ve Türkiye’deki örnekler
Sosyal girişimciliğe genel bakış ve Türkiye’deki örnekler
Girişimcilik nedir, girişimci nasıl olunur soruları sorulduğunda “verimlilik” ve “kâr” kavramlarından bahsediliyor. Sosyal...
7.05.2020
Satış / Pazarlama
Müşteriyi Tanımak 1: Kişisel Deneyimler
Müşteriyi Tanımak 1: Kişisel Deneyimler
Onlara değer verdiğinizi göstermenin ilk adımı onları gerçekten iyi tanımak...
12.09.2015
Satış / Pazarlama
Proje yönetimi neden önemli
Proje yönetimi neden önemli
İş dünyasında farklı büyüklükteki şirketlerin başarıyı elde etmek için uygulaması gereken bir dizi yöntem bulunuyor. Planlı...
18.05.2020
Satış / Pazarlama
Omni-Channel Perakende ile Müşteri Deneyimi Yönetimi
Omni-Channel Perakende ile Müşteri Deneyimi Yönetimi
Bundan 30 sene önce sözlüklerde yer almayan dijital bilgi kavramı bugün katlanarak inanılmaz bir hızla büyüyen dev bir oluşum...
1.11.2017
Satış / Pazarlama
Müşteri sadakati ve müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
Müşteri sadakati ve müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
Müşteri memnuniyeti, markaların bir standart oluşturmakta zorlandıkları konuların başında geliyor. Şirketlerin çoğu müşteri...
4.05.2020
Satış / Pazarlama