Her an her yerde müşterilerinizin yanında olun
1.07.2021
Sosyal Medya

Her an her yerde müşterilerinizin yanında olun

Dijitalleşme hız kazanırken, devir hız ve tasarruf devri haline geliyor. Bu süreçte tüm işletme sahiplerinin en büyük arzularından biri ise çalışanların iş yükünü azaltarak zamandan tasarruf etmek.  Herkese açık alanlarda bilgi verme amacıyla kullanılan kiosk’lar, bu bağlamda işletmelerin hayatını kolaylaştırıyor ve pazarlama iletişiminde giderek daha yaygın kullanılıyor.

Kiosk nedir?

Kiosk’lar kabaca mikro işlemci kontrollü bir bilgisayar ve dokunmatik ekrandan oluşan sistemlerdir. Temel bileşenlerini, monitör, kabin, bilgisayar sistemi ile yazıcı, kart okuyucu, barkod okuyucu gibi ek donanımlar olarak ifade edebiliriz.

Kiosk’lar, bilgi ve reklam panosu, bilet kiosk’u, online satış kiosk’u, dokunmatik giysi seçim ekranı, Video Wall çözümleri, ürün teşhir kiosk’u, yön bulma panosu şeklinde amaca odaklı olarak çeşitleniyorlar. Hedef kitleye uygun olarak yerleştirilebilen kiosk’ların ayaklı, duvara monte, dış mekân kiosk’u gibi çeşitli modelleri de bulunuyor. 

Kimlerin kioska ihtiyacı var?

İş süreçlerinde bilgilendirme önemli bir yer tutuyorsa, AVM, plaza gibi büyük alanlarda yön bulma / yönlendirme işlemlerinizi dokunmatik ekran üzerinden yapmak istiyorsanız, ürünlerinizin tanıtımını büyük ekranlardan yapmak için ya da ana bina, kampüs, plaza gibi büyük bina ve mekânlarınızda ziyaretçi veya müşterilerinizin yön bulma ve yer arama ihtiyacını karşılamak; çözüm, ürün ve hizmetlerinizi, esnek ve görsel materyaller ile tanıtabilmek için kiosk kullanabilirsiniz.

Dijital dönüşümün tamamlayıcısı olan kiosk’lar, tüm bu ihtiyaçlarınıza sahip olduğu özellikler doğrultusunda uygun çözümler getiriyor.

Kiosk’ların işletmelere faydaları neler?

Müşterileriniz ile mağaza dışında da etkileşime geçme imkânı sağlayan kiosk’lar müşteri temas noktaları oluşturarak hem satışların yükselmesini hem de marka bilinirliğinin artmasını sağlıyor. Sahip olduğu pek çok özellikle hem tüketiciye hem de işletmelere fayda sunan kiosk’lar yol gösterme fonksiyonundan kredi kartı uygulamalarına, ürün tavsiyesinden detaylı bilgi vermeye kadar sayısız konuda iş süreçlerine katkı sağlıyor.

Kiosk çözümlerinde 12 ülkeye uzanan çözüm sağlayıcısı Kiosk İnnova

Yazılım, donanım üretimi ve içerik yönetimi dışında servis süreçlerini de uçtan uca sunan bir çözüm sağlayıcısı olarak kiosk çözümlerinde sektörün lider oyuncularından biri olan Kiosk İnnova, 2000 yılından bu yana her sektörden yüzlerce kuruma self servis çözümler geliştiriyor.  Toplamda 15 yılı aşkın bu sürece 100 bin parçadan fazla donanım üretimi gerektiren 1.000’den fazla proje sığdıran Kiosk İnnova, bugün 12 ülkeye uzanan bir çözüm sağlayıcıdır.

İnnova kiosk çözümleri ve getirdiği avantajlar

Global pazarda yaygınlaşan ve farklı birçok sektörde kullanılan çözümler üretme hedefi ile yoluna devam eden İnnova, müşterilerine ve çözüm ortaklarına kalite, güven ve süreklilik vaat ederken, sunulan çözümler arasında ödeme, bilet, perakende, dijital medya tasarımı, tanıtım, video wall, inMapper Wayfinding, ziyaretçi kayıt ve kabul sistemi bulunuyor. Bu çözümlere ve getirdiği avantajlara kısa kısa bakalım:

Ödeme kioskları

Gün geçtikçe artan personel ve ofis masrafları, günümüzde işletmelerin üzerine düşmeleri gereken konuların başında geliyor. Self-servis kiosk’lar sektör fark etmeksizin, personel giderlerini azaltmaya, genel giderlerin düşürülmesine yardımcı olur. Telekom, enerji, finans ve perakende şirketleri, ödeme kiosk’ları sayesinde nakit para ve çek tahsilatı yapabilecekleri güvenli birimlere sahip olurlar.

Bilet kioskları

Daha önceleri sadece gişelerden alınabilen biletlerin artık kiosklar aracılığıyla daha kolay satın alınabilmesiyle, halk arasında self servis ödeme sistemleri daha yaygın kullanılmaya başlandı. Bilet kiosk’u ile örneğin yolcu, uçağı kalkmadan hemen önce check-in yapabiliyor ya da başlamasına birkaç dakika kalmış bir filme biletini hemen alabiliyor. Eğlence parklarında, havalimanlarında, konser alanlarında, stadyumlarda bulunan ya da piyango biletleri için kullanılan self servis kiosk’lar daha çok kolaylık, daha fazla kazanç ve zamandan tasarruf imkanları sağlıyor.

Perakende çözümleri

Perakende mağazacılıktaki kiosk uygulamaları sayesinde müşterilerinizle doğrudan iletişim kurar onlara en iyi şekilde ulaşırsınız. Kiosk İnnova'nın bu alandaki özelleştirilmiş kiosk çözümleri, müşterilerle iletişim kurmak, onlara yön bulmalarında, ürünleri tanımalarında ve self servis bilet, ödeme, alışveriş ve tanıtım faaliyetlerinde kullanılan en etkin yöntemlerden olan mağaza içi kiosk ve digital signage kullanımı ile perakende sektöründe markaların pazarlama faaliyetlerine güç katıyor.

Dijital medya tasarımı

Kiosk İnnova, LED teknolojili monitörler, detayları ve renkleri tüm canlılığı ile sunan dev ekranlar, anlık ve kişiye özel içerik gösterimine olanak sağlayan Digital Signage sistemleri ile dijital medya tasarımı işlerinde işletmelere en uygun kiosk çözümlerini sunuyor.

Tanıtım çözümleri

Kiosk İnnova tarafından üretilen ve uçtan uca bir İnnova çözümü olan kiosk’lar tanıtım bütçelerinde yüksek oranda tasarrufu beraberinde getiriyor. Mekânlarınızı etkin bir tanıtım mecrasına dönüştüren Tanıtım Kiosk’ları, kurum kimliğine uygun olarak tasarlanabilen yapısı sayesinde her sektörden kurumun ihtiyaçlarını tam olarak karşılayacak nitelikte tasarlanıyor.

Video Wall çözümleri

AVM, kurumsal binalar, etkinlik ve organizasyonların büyük, etkileyici, dinamik görüntüleme gereksinimlerine yanıt veren Kiosk İnnova video wall çözümleri; boyutları talebe göre kurgulanabilen, Full HD görüntü kalitesine sahip, ultra ince çerçeveli endüstriyel ekranlardan ve gerektiğinde dokunmatik ekranlardan oluşuyor. Kiosk İnnova mekâna uygun yerleşim tasarımları ve profesyonel kurulum hizmeti ile en uygun anahtar teslim video wall projelerini sunuyor.Video wall çözümleri, dev ekran boyutunun yanı sıra yüksek görüntü kaliteleri ve göz alıcı renkleriyle kitlelerin dikkatini çekmeyi başarırken, dokunmatik özelliği ile başarılı bir iletişim platformuna dönüşüyor.

inMapper Wayfinding dijital yönlendirme çözümü

Kiosk İnnova, çoğu zaman yönlendirme levhalarından ya da tesis görevlilerinden destek almak zorunda kalan ziyaretçilerin deneyimini iyileştirecek bir dijital yönlendirme çözümü sunuyor: inMapper Wayfinding. Mobil cihazlar ya da inMapper kioskları üzerinden kullanılan bu çözüm sayesinde ziyaretçiler aradıkları yeri kolayca bulurken, tesis sahipleri de ziyaretçi memnuniyetini, dolayısıyla da gelir potansiyelini önemli ölçüde artırıyor.

Ziyaretçi Kabul ve Kayıt Sistemi Çözümleri: Visittouch

İş merkezleri, plazalar, sanayi kompleksleri gibi yoğun ziyaretçi alan noktalarda kullanarak güvenlik sağlayıp ölçüm yapabileceğiniz Visittouch ziyaretçi kabul sistemi, ziyaretçi kaydını çalışan kartlı geçiş sistemleriyle entegre biçimde kullanabiliyor ve ziyaretlerin raporlamaları ve kara listeler gibi konularda da size tam çözüm sunuyor.

Kiosk İnnova çözümleri hakkında detaylı bilgi almak veya doğrudan bir İnnova uzmanıyla görüşmek için bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

Öne Çıkan Yazılar
Dropshipping nedir, nasıl yapılır?
Dropshipping nedir, nasıl yapılır?
Online alışverişe olan talep arttıkça pek çok kişi ve işletme için yeni fırsatlar da doğuyor. E-ticaret sektörü ağını genişletirken...
15.07.2020
Satış / Pazarlama
SWOT analizi nasıl yapılır?
SWOT analizi nasıl yapılır?
Bir stratejik planlama tekniği olan SWOT analizi nedir, nasıl yapılır sorularının yanıtları, özellikle girişimciler tarafından...
19.10.2020
Satış / Pazarlama
Satış ve müşteri artırmak için 5 anahtar tavsiye
Satış ve müşteri artırmak için 5 anahtar tavsiye
Sektör fark etmeksizin fiziksel mağazacılıkta da online mağazacılıkta da başarıyla yürütülmesi gereken ilk faaliyet satış....
19.06.2020
Satış / Pazarlama
Müşteri sadakati ve müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
Müşteri sadakati ve müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır?
Müşteri memnuniyeti, markaların bir standart oluşturmakta zorlandıkları konuların başında geliyor. Şirketlerin çoğu müşteri...
4.05.2020
Satış / Pazarlama
Sosyal girişimciliğe genel bakış ve Türkiye’deki örnekler
Sosyal girişimciliğe genel bakış ve Türkiye’deki örnekler
Girişimcilik nedir, girişimci nasıl olunur soruları sorulduğunda “verimlilik” ve “kâr” kavramlarından bahsediliyor. Sosyal...
7.05.2020
Satış / Pazarlama
Etkili bir Müşteri İlişkileri Yönetimi için her şirketin bilmesi gereken 6 şey
Etkili bir Müşteri İlişkileri Yönetimi için her şirketin bilmesi gereken 6 şey
Sadakatle sonuçlanacak ilişkiler kurmanın gerekliliği Müşteri İlişkileri Yönetimi kavramının şirketlerin gündeminde yoğun...
22.04.2020
Satış / Pazarlama