Çalıştığınız tüm bankalardaki işlemlerinizi tek bir ekrandan yönetin
20.04.2022
Sosyal Medya

Çalıştığınız tüm bankalardaki işlemlerinizi tek bir ekrandan yönetin

Günümüzde pek çok şirket farklı avantajlar sunan farklı bankalarla aynı anda çalışıyor. Banka sayısının artmasıyla birlikte nakit akışını kontrol etmenin ve hesapları yönetmenin getirdiği iş yükü de artıyor. İnternet bankacılığı ve mobil bankacılık uygulamaları pek çok işlemin bankaya gitmeden yapılmasına olanak tanısa da her bankanın hesabını ayrı ayrı yönetmek epey zaman alıcı bir iş haline geliyor. Üstelik işletmenin toplam gelir gider durumunu ve nakit akışını kontrol etmek içinden çıkılmaz bir hal alabiliyor. Bir işletme için son derece kritik olan finansal süreçlerin yönetimi için geliştirilmiş olan Ortak Banka Platformu servisleri, tüm bu sorunlara pratik ve kolay bir çözüm sunduğu için giderek popülerleşiyor.

Dünyanın her yerinden 7/24 finansal takip

Ortak banka platformları, şirketinizin nakit akışını dünyanın neresinde olursanız olun internet üzerinden 7/24 güvenli bir şekilde kontrol etmenizi mümkün kılıyor. Bir Ortak Banka Platformu sayesinde farklı bankalarda bulunan hesaplarınızın durumunu tek bir ekrandan görüntüleyebilir ve kolayca yönetebilirsiniz. Bu sayede çalıştığınız bankaların fiziksel olarak şubelerine gitmenize ya da her bir bankanın mobil uygulamasına ayrı ayrı girerek işlem yapmanıza gerek kalmaz. Ortak banka platformları hem zamandan hem de bankacılık işlemi masraflarından tasarruf etmenizin yanı sıra şirketinizin verimliliğinin artmasına da katkı sağlar.

Ortak Banka Platformu ile hatayı sıfıra indirin

Gelişmiş bir Ortak Banka Platformu, finansal durumunuzun görüntülenmesi, raporlanması ve yönetilmesinin yanında hata riski taşıyan işlemler için de çözümler sunar. Yüklü miktarlarda ve çok sayıda para transferi işlemini takip etmek zordur. Kullandığınız Ortak Banka Platformu, para transferleri ile müşterileri otomatik olarak eşleştirerek hata riskini sıfırlarken finans departmanında çalışanlara da zaman kazandırır.

İnnova’nın yerli çözümü PayFlex OBP ile tüm bankalar tek ekranda

İnnova’nın birden çok bankayla çalışan ve hesaplarını yönetmekte zorlanan işletmeler için geliştirdiği PayFlex OBP (Ortak Banka Platformu) , şirket içinde kullanılan CRM ve ERP yazılımlarının yanı sıra çevrimiçi mağazalara da entegre edilebilmesiyle dikkat çekiyor. Aynı şekilde muhasebe ve faturalama uygulamaları ile de bütünleşik olarak çalışabilen PayFlex OBP ile şirket hesapları arası para transferi de istenilen şekilde otomasyona bağlanabiliyor.

Tüm bankalardaki hesapların hem TL cinsinden hem de döviz cinsinden görüntülenebildiği PayFlex OBP’de istenilen tarih aralığında, istenilen müşteriye ait geçmişe dönük gelişmiş raporlamalar da yapılabiliyor. Seçilen bir kurumdan gelen ya da ilgili kuruma gönderilen tutarlar da ayrı ayrı görüntülenebiliyor.

PayFlex’in esnek kullanıcı yönetimi sayesinde şirket içinde platformu kullanacak olan her bir çalışan için ayrı ayrı erişim izinleri tanımlanabiliyor. Çalışanların yetkileri istenilen şekilde yapılandırılarak güvenlik açığı oluşturabilecek durumların önüne geçilebiliyor. Ayrıca birden çok alt firması bulunan holdingler hem toplam finansal durumu hem de her bir alt firmaya ait finansal durumları tek bir ekrandan izleyebiliyor. Böylece büyük kurumsal yapılarda firma bazında performans değerlendirmesi yapmak ve nakit akışlarını yönetmek gibi oldukça zorlayıcı bir süreç kolayca yürütülebiliyor.

PayFlex OBP ile tüm verileriniz güvende

PayFlex OBP’de sunulan IP numarası kısıtlamaları, 256 bit SSL koruma protokolü ve HSM (Hardware Security Module) gibi modern güvenlik önlemleri sayesinde üst seviye güvenlik sağlanıyor. Platform içindeki tüm veriler şifreli olarak saklanıyor. Yönetici tarafından gerekli erişim yetkileri verilmemiş olan hiçbir şirket çalışanı hesaplara ait bilgileri görüntüleyemiyor. Böylece potansiyel olarak güvenlik açığı oluşturabilecek durumlar da önlenmiş oluyor.