Daha yüksek müşteri memnuniyeti
Hem yetişkinlere hem de çocuklara sunduğu eğlence alternatifleriyle özellikle hafta sonları ve tatillerde ailelerin zaman geçirmeyi tercih ettiği İsfanbul, yurt dışından da çok sayıda turist çekiyor. Günlük ziyaretçi sayısı on binlere varan İsfanbul Tema Parkı’nda ziyaretçilerin bilet alma ve eğlence alanlarına sorunsuzca girebilmesi, etkinliklerden haberdar olup, eğlence alanlarında yönlerini kolayca bulabilmeleri müşteri memnuniyeti için büyük önem taşıyor. Daha fazla ziyaretçinin yanı sıra daha yüksek müşteri memnuniyeti hedefleyen İsfanbul bu hedeflerini gerçekleştirebilmek için gelişmiş bilet satış, turnike ve Digital Signage sistemlerine ihtiyaç duyuyor.
Çözüm Kiosk İnnova Turnike ve Digital Signage Sistemleri
İsfanbul, bu hedeflerine ulaşmak üzere kullanacağı teknolojiler ve sistemler için self servis cihazlar ve Digital Signage sistemleri konusundaki uzmanlığı nedeniyle Kiosk İnnova ile çalışmayı tercih etti. 2013 yılında, uçtan uca tüm teknoloji danışmanlığını Kiosk İnnova’nın üstlendiği 2,5 ay süren proje kapsamında bilet satış kioskları, bilet sistemleri, bilet yazıcıları, bilgilendirme ekranları, dokunmatik ekranlar ve turnike sistemlerinden oluşan yüzlerce ekipmanın tedariği, kurulumu ve teknik desteği sağlandı. Ayrıca Kiosk İnnova İsfanbul’un AVM alanı içerisinde yer alan yönlendirme (wayfinding) ve bilgilendirme kiosklarının yanı sıra müşteri memnuniyetine ilişkin pek çok teknolojik cihazı ve altyapı sistemini de kurdu.
İş birliği güçlenerek sürüyor
Bu sistemlerin sağladığı avantajlarla müşteri memnuniyetini artıran İsfanbul, 2018’de açmayı hedeflediği yeni eğlence alanlarına yönelik turnike ve Digital Signage sistemleri için bir kez daha Kiosk İnnova’dan destek aldı.
Mart 2018’de başlayan proje, Kiosk Çözümleri Birimi, İş Geliştirme Birimi ve Proje Yönetim Birimi’nin yoğun çalışmalarıyla 2 ay gibi kısa bir sürede tamamlanarak uygulamaya alındı. İsfanbul’un yeni eğlence alanlarını kısa sürede açma hedefi doğrultusunda Kiosk İnnova gerekli donanımların projeyi aksatmadan acil olarak teslim edilebilmesini sağlayarak, yeni alanların hedeflenen tarihte ziyaretçilere açılabilmesinde önemli rol oynadı.
Proje kapsamında İsfanbul’un yeni eğlence alanlarında turnike sistemleri, turnike sistemlerine ait donanımsal cihazlar, bilet yazıcıları, gişelerde kullanılmak üzere bilgilendirme ekranları, dokunmatik ekranların yanı sıra müşteri memnuniyetini artıracak birçok sistem ve altyapı da kuruldu.
Kiosk İnnova, bu süreçte turnikeler ve sistemlerin kurulumu konusunda tedarikçisi olan Özak Geçiş Teknolojileri A.Ş. ile çalışırken turnike içi donanım ürünleri, bilgilendirme ekranları ve lisanslama aşamasında da çeşitli iş ortaklarıyla iş birliği yürüttü.
Kiosk İnnova’nın gerçekleştirdiği bu projeler sonucunda İsfanbul ziyaretçilerinin etkinlik alanında daha iyi bir deneyim yaşayarak memnun ayrılmasını sağlıyor. Bilet kiosklarında ödemelerini kolayca yapan müşteriler, kendi biletlerini aynı kiosklardan bastırarak turnikelere yöneliyor, ihtiyaç duydukları her noktada bilgilendirme ve yönlendirme ekranlarına başvuruyor. Baştan sona en yeni teknolojiyle donatılan İsfanbul, Kiosk İnnova çözümleri sayesinde yalnızca ziyaretçilerin rahatını değil, İsfanbul markasının prestijini de artırıyor. Her geçen gün daha fazla ziyaretçi, bu göz alıcı dünyayı keşfetmek için İsfanbul’a geliyor.