Özel Entegratörlük süreci
Kasım 2013 tarihinde başlatılan e-Fatura projesi, Akbank’ın Aralık 2013 tarihinde Özel Entegratör unvanını almasıyla tamamlandı. İnnova’dan 6 kişilik bir ekibin dahil olduğu proje sonucunda Akbank, Ocak 2014 itibarıyla müşterilerine e-Fatura hizmetlerini sunmaya başladı...
Faturalama süreçleri kolaylaşıyor
Akbank’ın hayata geçirdiği e-Fatura projesi, temelde mükelleflerin fatura süreçlerini kısaltıyor.. Faturalama süreçlerinde ortaya çıkan kağıt, baskı, gönderim ve saklama maliyetlerinin azalmasının dışında e-Fatura sayesinde çevreye verilen zarar da en aza indiriliyor. Akbank’tan e-Fatura hizmeti alan müşterilerin tek yapması gereken; Akbank tarafından sağlanan online servis ve portal arayüz üzerinden fatura bilgilerini iletme ve gelen faturaları almak. Geriye kalan tüm süreçler, ‘e-Fatura Özel Entegratörü’ Akbank tarafından gerçekleştiriliyor.