İş Servisleri İzleme Çözümü

İnnova sunduğu iş servisleri çözümü ile iş servislerinin tanımlanması ve anlık olarak izlenmesini sağlar.

Bu çözüm tüm izleme ve keşif araçlarını bünyesinde barındırarak iş servislerinin tanımlanması, topoloji haritalarının çıkarılması ve anlık izleme sağlayarak müşterilere sunulan iş servislerinin performans ve erişilebilirlik durumlarının ölçülmesini ve raporlanmasını sağlar.

 

Avantajları

  • Proaktif İzlenme: Muhtemel oluşacak hataların önüne geçmek, oluşmuş hatalara en hızlı şekilde gidermek için sistemler 7/24 izlenir ve kontrol altında tutulur. Geleneksel izleme sistemlerinden farklı olarak uçtan uca izlenen tüm katmanlar tek platformda toplanır.
  • Son Kullanıcı Deneyimi Ölçme: Sunulan hizmetler son kullanıcı perspektifinden ölçülür. Hem gerçek hem de sentetik kullanıcıların deneyimleri (erişilebilirlik, performans) tek platformda harmanlanıp, olası kesinti ve darboğazların gerçek nedenleri ortaya konur.
  • Hizmet Seviyesi Anlaşmaları Yönetimi: İzlenen sistem ve servislerin oluşturduğu SLA tanımları yapılır ve bu tanımlar çerçevesinde izlenen KPI’lar SLA’leri besler. SLA’lerin anlık durumu ve kritiklik düzeyleri dashboardlarda takip edilir.
  • Otomatik Aksiyon: Oluşan hataları düzeltmek için hatanın oluşmasının hemen sonrasında, insan müdahalesine gerek kalmadan hatayı düzeltici aksiyonlar alınır.
  • Gerçek Zamanlı Topoloji: BT altyapısını oluşturan bileşenlerin keşfi ve birbirleriyle ilişkisinin çıkarılmasıyla, BT altyapı haritası otomatik olarak oluşturulur ve insan müdahalesine gerek olmadan her zaman anlık güncel topoloji haritası edinilmiş olur.