İşinizi en doğru biçimde yöneterek, gerçek verim elde etmenin yolu LEGA CLOUD'dan geçer.
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Doküman Yönetim Sistemi gibi kurumsal sistemlerle entegrasyon ihtiyacınız yoksa LEGA CLOUD'un sunduğu kompakt çözümler tam size göre. İşletmelerin süreçlerine özel olarak tasarlanmış LEGA CLOUD'da ağırlıklar yok, hedefe yönelik üstün araçlar var.
LEGA CLOUD'un kalitesi EuroCloud ödüllerinde Türkiye ve Avrupa'da aldığı 1.cilik ödülleriyle tescillendi. 20'den fazla ülkeden
çözümlerle yarışan LEGA CLOUD, Avrupa'nın farklı ülkelerinden seçilen karma jüri tarafından bulut bilişimi başarıyla uygulaması, bulut bilişimi iş sonuçlarına yansıtması ve rol model uygulama olması gibi kriterler üzerinden incelenerek
sektörel çözümler kategorisinde Avrupa'nın en iyisi seçildi.
1.300+ kişilik kurumsal ekibiyle, verinize sadece 'yetki dahilinde' erişilebilir olduğundan ve kesintisiz hizmet alacağınızdan emin olun.
Bulut ortamındaki sistem her zaman en iyi kondisyonda.
Sunucu, depolama, lisans, bakım ve yönetim masrafı yok. Kullandığınız sürece ödeme yaparsınız.
Kurulum, ayar yok. İstediğiniz gün hemen kullanıma hazır.
Tüm ekranlar gerçek dava sürecine göre tasarlanmış birer yol gösterici.
UYAP'tan dosyaya bilgi aktarımı yapabilme ve XML formatında dosya oluşturabilme yetenekleri.
LEGA CLOUD işini etkin yönetmeyi hedefleyen ancak maliyetleri ön planda tutan teknolojiyi benimsemiş tüm işletmeler için ideal ürün.
İşletmeler hukuki ihtiyaçlarına göre kendi hukuk birimleriyle süreçlerini yönetmekte veya hukuk bürolarıyla çalışabilmektedir. İhtiyaçları nasıl olursa olsun, LEGA CLOUD işletmelerin verim ve hızını artırarak hayatlarını kolaylaştırıcı özellikler sunmaktadır. İşletmelerin birden fazla büroyla çalıştıkları durumda dosyaların paylaştırılması, süreçlerin takibi ve onay mekanizması daha karmaşık bir hal almaktadır. LEGA CLOUD üzerinden çalıştıkları hukuk bürolarına açtıkları ekranlarla dosyalarını istedikleri bürolara atayabilmekte, durumlarının anlık takibini yapabilmekte ve onay taleplerini sistem üzerinden cevaplayabilmekteler.
Kişisel bilgisayarlarda ve tabletlerde web tarayıcı üzerinden kullanım kolaylığı sunan LEGA CLOUD, mobil uygulamasıyla da iOS ve Android tabanlı tüm akıllı telefonlarda üstün kullanıcı deneyimi sağlıyor.
UYAP'tan alınan tahsilat, masraf, harç ve safahat bilgilerini dosyaya otomatik olarak aktaran LEGA CLOUD ciddi bir zaman ve efor tasarrufu sağlar. Ayrıca UYAP formatına uygun XML dosyasını hazırlar.
Lehe-aleyhe tüm icra ve dava dosyalarının yönetimi İnnova'nın LEGA CLOUD hukuk otomasyon çözümüyle uçtan uca sağlanıyor. Mevcut bir dosyaya bağlı icra ve davalar ortak bir dosya silsilesi üzerinden takip edilebiliyor.
Hiçbir satınalma gerektirmeyen LEGA CLOUD, kullandığınız süre boyunca gerekli tüm bakım, yönetim ve yükseltme süreçleri profesyonel İnnova ekiplerince gerçekleştirilir. Bu sayede her zaman son teknolojiyi kullanır, en iyi hizmeti en uygun maliyetle alır ve mevzuat değişikliklerine anında adapte olan bir yazılım kullandığınızdan emin olursunuz.
LEGA CLOUD'un, iOS, Android ve Windows platformlarını destekleyen mobil uygulaması, kullanıcılar için 7x24 tüm cihazlar üzerinden çalışma imkânı sunuyor. Dosya sorgulama, dosyaya fotoğraf iliştirme, dosya özeti görüntüleme, karekod kullanımı, masraf kaydı, bilgi notu kaydı gibi işlemler kolayca yapılıyor.
LEGA CLOUD'un en önemli özelliklerinden biri, kullanıcıların ofis dışında da operasyonlarını kolaylaştırmak için geliştirilmiş mobil uygulaması olması. LEGA CLOUD'un iOS, Android ve Windows tabanlı cihazlar için geliştirilmiş mobil uygulamasıyla hangi cihazı kullanırsanız kullanın, işinizi üstün kullanıcı deneyimiyle sürdürürsünüz.
İş yoğunluğu icra müdürlükleri ve adliyelerde olan avukatlar ile ofise kıyasla sahada daha fazla zaman geçiren tüm kullanıcılar için süreçleri kolaylaştıran mobil araçlar bu uygulamada.
Dosya üzerinde bulunan kare kod ile sorgulama yaparak dosyanın dijital kopyasına ulaşabilirsiniz.
Mobil cihazınızın kamerasıyla çektiğiniz fotoğrafları dava veya icra dosyasına tek tuşla iliştirebilirsiniz.
Duruşma tarih ve saatlerine göre kendinize özel hatırlatmalar oluşturabilir, zamanınızı en verimli şekilde yönetebilirsiniz.
Dosyayla ilgili olarak yapılan bir masrafın kaydı veya onaylanması için ofise dönmeyi beklemeyin.
Duruşma sonrası notlarınızı ilgili dosyaya hemen ekleyebilirsiniz.
* UYAP entegrasyonunun kullanılabilmesi için kurumun Adalet Bakanlığı ile protokol imzalaması ve bakanlığın talep ettiği gereksinimleri yerine getirmesi gerekmektedir.