İnsansız Hizmet Noktası Çözümü

Kurumlara insan kaynağını daha verimli kullanma imkânı veren self servis çözümler Kiosk İnnova’da…

Pek çok kurum, başvuru ve tahsilat gibi gişe işlemleri için çok sayıda personele ihtiyaç duyuyor. Özellikle bankacılık ve kamu sektöründe bu işlemler için ciddi oranda insan kaynağı seferber ediliyor. Oysa günümüzün self servis teknolojileri bu kurumların hemen hemen tüm gişe işlemlerini tek başına yapabilecek cihazların üretimine imkân veriyor. Kiosk İnnova, bu kurumların iş verimini artıracak çözümleri, self servis ürünler alanındaki tecrübesi ile uçtan uca sunuyor.

Daha az iş gücü, daha çok işlem

Örneğin bir kurum, çok yoğun olmayan işlemleri için merkezde az sayıda personel bulundurmak istiyor. Bu durumda Kiosk İnnova’nın kuruma özel olarak üreteceği cihazların online hizmetler için konumlandırılması gerektiğinde merkezde görevli personel desteği ile işlem yapmak mümkün. Böylece kurumun iş gücü kaynağı kurumun asıl ve önem verdiği işlemler için kullanılırken, diğer işlemler tamamen self servis cihazlar üzerinden gerçekleştirilebilir.

Müşteriler/vatandaşlar açısından avantajlar:

  • Müşteriler/vatandaşlar şubeye/kuruma gitmeden en yakın noktadan işlerini halleder.
  • Gişe işlemlerini 7/24 halledebilir, mesai saatlerine bağlı kalmaz.
  • Uzun kuyruklar beklemekten kurtulur, işlemini hemen tamamlar.
  • Bir sorunla karşılaştığında çağrı merkezi olması halinde 7/24 yardım masasından destek alabilir.

Kurumlar açısından avantajlar:

  • İş gücü kaynağı (personel) daha verimli kullanılabilir.
  • Tahsilat, başvuru vb. tüm gişe işlemleri gerçekleştirilebilir.
  • İşlemler için kurum binalarındaki yığılmalar engellenir.
  • Kurumun alt yapısına bağlanabileceği gibi diğer tüm online işlemler için de kullanabilir.
  • Müşteri memnuniyeti artar.

Çağrı merkezi ve görüntülü yardım

Kiosk İnnova’nın bu çözümü sayesinde kurumlar, müşterilerine, gişe işlemlerini kendi başlarına ve hızlı bir şekilde yapabilme imkânı sunuyor. Ayrıca müşteriler, kurum veya kuruluşun bu hizmet desteği olması halinde takıldıkları bir konuda doğrudan kurumun çağrı merkezine bağlanabiliyor. Yardım masası bağlantısı, istenirse, müşterinin merkezle sesli (ahize kullanarak) veya görüntülü (LCD ekran üzerinden) iletişim kurabilmesini sağlıyor.

Dünya çapında başarılı uygulamalar

Hem donanım, hem de yazılım alanındaki uzmanlığıyla Kiosk İnnova, bugüne kadar yurtiçinde ve yurtdışında başarılı projelere imza atmış bir çözüm sağlayıcı… İçerik yönetimi, bakım ve destek konularında yıllardır elde ettiği deneyim sayesinde Kiosk İnnova, sadece sunduğu çözümle değil, çözümün sürekliliğini sağlayan hizmetleriyle de müşteri memnuniyetini üst seviyeye taşıyor.