Başarı Hikayeleri:

İnternet Bankacılığı Kiosku

Genel Bakış

Köklü bir geçmişe sahip olan ve Türkiye’nin en büyük ikinci özel bankası olma özelliğini taşıyan Garanti Bankası, bugün 90 milyar dolarlık bir toplam değere ulaşmış durumda. Banka, 9 milyonu aşkın müşterisinin her türlü finansal ihtiyacına yaklaşık 17 bin çalışanıyla cevap veriyor. Garanti Bankası; ödeme sistemleri, bireysel emeklilik, leasing, faktoring, menkul değerler ve portföy yönetimi alanlarında hizmet veriyor.

Mevcut Durum

Türkiye’nin en yenilikçi bankası olarak bilinen Garanti Bankası, internet bankacılığı hizmetini kullanan müşterilerine alternatif bir kanal sunmayı hedefliyordu. Şubelerin metrekare maliyeti oldukça yüksek olduğu için banka, duvara monte edilmiş, kompakt ve kullanıcı dostu bir tasarıma ihtiyaç duyuyordu.

Kiosk İnnova Çözümü

Kiosk İnnova tasarım ve mühendis ekipleri, 19" büyüklüğünde bir ekrana sahip, dayanıklı ve tamamen duvarın içine gömülü olan bir kiosk tasarladılar.

Sonuç

Tasarlanan kiosklar, Garanti müşterileri tarafından beğenildi ve kısa sürede müşteriler vezneyi kullanmak yerine işlemlerini kiosk üzerinden gerçekleştirmeye başladı. Kullanım istatistiği beklenenin çok üstünde olduğundan, banka bu yeni internet bankacılığı kiosklarını tüm şubelerine yaymaya karar verdi. Şu anda tüm Garanti Bankası şubelerinde 1000’den fazla Ki kiosku kullanılıyor. Aynı zamanda İnternet Bankacılığı kiosklarımızın yanında Alo Garanti telefon kiosklarımız da yaklaşık 1000 adet sahada kurulu olarak başarıyla çalışmaktadır.