Başarı Hikayeleri:

Barclays Self Servis İnternet Kiosku

İngiltere merkezli uluslararası bir finans şirketi olan Barclays, dünyanın dört bir yanında olduğu gibi Afrika kıtasında da geniş çapta faaliyetlerini sürdürüyor. Faaliyet gösterdiği ülkelerden bir tanesi olan Gana’da müşterilere farklı ve etkin bir hizmet deneyimi sunmayı hedefleyen Barclays Bank of Ghana, yerli Sieghard Tech ve Kiosk İnnova ile bu hedefine ulaşmayı başardı.

Hızlı hizmet, kolay erişim

Kapsamlı tasarım ve üretim süreçlerinden sonra, Barclays’in Accra ve Kumasi şehirlerindeki şubelerinde kullanılmaya başlanan self-servis kiosk sistemleri, Kiosk İnnova'nın bilgi ve deneyimiyle tasarlandı ve üretildi.

Üretilen kiosk sistemleri, müşterilerin internet bankacılığı ve diğer self servis hizmetlere erişimini sağladı. Bu sayede hem müşteriler, hem de banka şubesi çalışanları zaman kazandı. Banka da operasyonel maliyetlerini azaltarak daha verimli bir iş gücüne sahip olmayı başardı.

Tüm kıtaya yayılabilecek bir proje

Self servis noktalarına şimdilik iki şehirdeki şubesiyle giriş yapan Barclays, Gana'da sınırlı şekilde başlattığı bu hizmet şeklini öncelikle ülke genelinde, sonra da firmanın Afrika kıtasında etkin olduğu diğer ülkelerde yaymayı hedefliyor. Kioskların yaygın kullanımı sayesinde, farklı ülkelerde de benzer şekilde operasyonel faydanın sağlanması hedefleniyor.