Destek Hizmetleri

İnnova'nın destek hizmetleri ile
sistemlerinize 7/24 kesintisiz
erişim sağlayın...

İnnova sahip olduğu TS EN ISO 9001, ISO/IEC 20000, ISO/IEC 27001 ve ISO/IEC 15504 sertifikalarıyla tüm kurumların ihtiyacı olan hizmetleri dünya standartlarına uygun ve üstün kaliteyle sunar. Finans kurumlarına sunduğu hizmetler, BDDK yönetmeliklerine uygun olarak sağlanmaktadır.

Yardım Masası Hizmeti

Müşterinin ihtiyacına göre belirlenen saatler içerisinde, hukuk, finans gibi iş birimleri ve sözleşmeli hukuk bürolarına telefon ve e-mail aracılığıyla son kullanıcı desteğinin verilmesi hizmetidir.

Uygulama Destek Hizmeti

Yardım masasının çözemediği uygulama kullanımına ait geliştirme gerektirmeyen destek soruları çözümlenir. Gelen sorun bildirim iletisinin gerçekten uygulama ile ilgili bir sorun olup olmadığı, sorun ise hangi durumda ortaya çıktığı tespit edilir. Tespit edilen hata ve iyileştirmeler, geliştirme ekibine iletilir.

Standart Bakım Hizmeti

Yazılımdaki hataların giderilmesi, mevzuatta yaşanan değişikliklerin yazılıma eklenmesi ve sürüm güncellemeleri sonrası uygulamanın yeni versiyonu sisteme yüklenmesi hizmet dâhilinde sağlanmaktadır.

Operasyon & İşletme Hizmeti
  • Entegrasyonlar: Finans (SAP vb.), tahsilat, doküman yönetim sistemi gibi müşteri özelinde uygulamanın entegre olduğu sistemlerle ilişkili gidip gelen kayıtlar ve mutabakatlar takip edilir, oluşan sorunlar çözümlenir.
  • Görev (Job) Yönetimi: Uygulama üzerinde tanımlanmış otomatik çalışacak görevlerin zamanında çalışıp çalışmadıkları takip edilir, sorun durumunda müdahale edilerek giderilmesi sağlanır.
  • Kullanıcı Yönetimi: Yeni vekil, kullanıcı tanımları ve kullanıcıya uygun rol ve yetki tanımları/atamaları yapılır.
  • Uygulama Yönetimi: Uygulamanın gerektiği şekilde çalışması için gerekli uygulama içi konfigürasyon ve parametre tanımları/güncellemeleri yapılır.
Altyapı Yönetim Hizmeti
  • Sistem Yönetimi: Ağ ve sunucu katmanında günlük kontroller, izlemeler ve gerekli tüm konfigürasyon müdahaleleri yapılır.
  • Uygulama Sunucusu Yönetimi: Uygulama sunucusunun sorunsuz çalışması için gerekli izleme, konfigürasyon ve iyileştirme çalışmaları yapılır, sorun durumunda müdahale edilir.
  • Veritabanı Sunucusu Yönetimi: Veritabanının sorunsuz çalışması için gerekli izleme, konfigürasyon, iyileştirme, yedekleme ve gerekirse yedekten geri dönüş işlemleri yapılır.

 

* Standart Bakım Hizmeti, garanti süresi sonunda bakım sözleşmesi kapsamında sunulmaktadır. Diğer tüm hizmetler opsiyonel olarak sunulmakta olup, müşterimizin ihtiyaçları ve talepleri doğrultusunda sağlanmaktadır.
** Müşterinin ihtiyaç ve talebine göre, SLA taahhütleri sunularak anlaşılan servis seviyesine uygun destek hizmeti verilmektedir.

YUKARI