İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

AssisTT dijital alandaki yüzünü yeniledi

Günün dijital trendlerine uygun yeni web sitesinin inşa edilmesinde AssisTT,
bu alandaki uzmanlardan İnnova’yı tercih etti.

Türk Telekom çatısı altında 2007 yılında kurulan AssisTT bugün, çağrı merkezi işlevlerinin ötesinde; Satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing çalışmaları gibi farklı alanlarda çözüm sunan bir ‘contact center’ şirketi…

2014 yılı itibarıyla 10 bine yakın çalışanı ile Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi olma unvanına da sahip olan AssisTT, dijital dünyanın yeniliklerine kolayca adapte olan dinamik bir yapıya sahip. Bu nedenle, kuruma uzun yıllar hizmet vermiş olan web sitesini yenileyerek, çağın gereklerine daha uygun yeni bir web sitesine geçiş yaptı.

Firma AssisTT
Çözüm Uygulama Geliştirme
Sektör Üretim ve Hizmet

Kullanıcı deneyimi, arayüzleri ve kodlama çalışmalarıyla uçtan uca İnnova tarafından hazırlanan web sitesi, hem AssisTT personeli, hem de genel ziyaretçi kitlesi tarafından beğeni topladı. Yeni bir görünüme kavuşmasının yanında site, canlıya alınmasından kısa süre sonra faydalarını göstermeye başladı.

AssisTT’in kurulduğu yıllarda, o zamanın ihtiyaçlarına cevap vermek üzere hazırlanmış olan assistt.com.tr’yi, daha modern bir web sitesi haline getirmeyi planladıklarını söyleyen AssisTT Kurumsal İletişim Müdürü Vahit Bora, “Modern yüzümüzü ön plana çıkaran ve ‘bizi daha iyi anlatan’ bir web sitesi tasarlama ihtiyacı doğdu. Çünkü mevcut sitemiz genel anlamda ihtiyaca cevap verse de, bugün kullanıcı deneyiminin geldiği nokta açısından yeterli değildi. Biz de iş ortağımızı seçerek işe koyulduk ve kısa bir sürede sonuçlarını almaya başladık” dedi.

“Proje çok kısa bir süre içerisinde tamamlandı. Çünkü öncesinde uzun ve verimli toplantılar ile başlamıştık ve ihtiyaçları tam olarak ortaya koyabilmiştik. Başlangıçta, ‘bir çağrı merkezi firmasının web sitesine kimler bakar?’ sorusuna yanıt aradık. Hedef kitlemizi iki grup altında, ‘iş arayanlar’ ve ‘bizimle iş yapmak isteyen kurumlar’ olarak belirledik.”

“Çağın kullanıcı deneyimi faktörlerine tam uyumlu bir web sitesine, İnnova’nın bu alandaki uzmanlığı sayesinde kısa sürede kavuştuk. Başarıyla tamamladığımız projenin meyvelerini toplamaya hemen başladık.”

İnnova yol gösterici oldu

Proje esnasında İnnova’dan aldıkları en önemli yardımın, belirsizliğini koruyan noktalarda İnnova’nın sunduğu tavsiyeler olduğuna dikkat çeken Bora, “İnnova, özellikle kullanıcı deneyimi başta olmak üzere bu alandaki uzmanlığıyla bizim için yolu çizdi ve hedeflere tam uyum sağlayan, günümüzün kullanıcı deneyimine yönelik faktörleri (UXD) ön plana çıkaran bir çalışmaya imza atmamızı sağladı” dedi.

10 bin kişiyle açtık

“Tasarımı ve içeriğiyle AssisTT’in yepyeni yüzünü oluşturan sitemizi, 10 bin çalışanımıza yönelik bir tanıtım toplantısıyla duyurduk. ‘Duydun mu?’ konsepti ile haftalar öncesinden şirket içerisinde önemli yeniliğe dikkat çektik. İç müşteriye yönelik tanıtımımız ile ilk kez canlı ortama çıkan assistt.com.tr’ye ilk geri dönüşler zaten çok olumlu oldu. Site, modern arayüzü ile sağlanan erişim kolaylığı başta olmak üzere pek çok yönden tüm personelin beğenisini topladı.

AssisTT ve İnnova Ekipleri

AssisTT ve İnnova Ekipleri

İlk somut kazanımlar…

Yeni web sitesini her ne kadar AssisTT’in dijital dünyadaki kurumsal imajını yenilemek ve dinamik hale getirmek için hazırlamış olsalar da, Vahit Bora, elde ettikleri dikkat çekici bazı somut faydaları da şöyle aktardı: “Bizimle iş yapmak isteyen firmalar bize web sitemiz üzerinden ulaşmaya başladı. Mısır ve Hollanda’dan arayanların dışında yurtiçinde de kamu kuruluşları ile temasa geçme fırsatı bulduk." Bora, bu sayede yeni iş ilişkileri geliştirmeye başladıklarını, ayrıca çeşitli pozisyonlar için adayların da web sitesi üzerinden gelen başvurular arasından oluştuğunu belirtti.

Güvenli, yönetilebilir, kesintisiz…

Projenin teknik boyutu hakkında görüşlerini bildiren AssisTT Uygulamalar ve Geliştirmeler Direktörü Ertuğrul Çam ise, AssisTT ile yakın işbirliği içinde olan İnnova’nın, kendisi tarafından kritik faktörler olarak sayılan 3 ana konuda başarılı bir iş çıkardığını düşünüyor: “Benim için öncelikle sitenin kolay kullanılabilir olması, site içeriğinin AssisTT ekibindeki arkadaşlarımız tarafından kolayca yönetilebilir olması ve güvenliği önemli başlıklardı. Ayrıca sürekli erişilebilir, kesintisiz çalışan, bir siteye sahip olmamız gerekiyordu.”

Ertuğrul Çam, İnnova hakkında şunları söyledi: “Daha önce de pek çok projede birlikte çalışma fırsatı bulduğumuz İnnova, yaklaşım tarzını, çalışmasını beğendiğimiz ve ortaya çıkardığı işin kalitesini bildiğimiz bir şirket… Bizim açımızdan kısa sürede tamamlanan, hızlı ve başarılı bir çalışma oldu. Sonuç olarak hepimizin mutlu olduğu bir iş ortaya çıktı.”

İnnova Uygulama Geliştirme Çözüm Yöneticisi Cenk Özpay ise arama motorları tarafından sitenin kolay indekslenebilmesini ve kurumsal kimliğin dijital ortamda da ön plana çıkmasını sağlayan çalışmalar gerçekleştirdiklerinin altını çizerek şunları ekledi: “Özellikle, sitenin içerik bakımından daha sık güncellenen bazı kısımları için AssisTT’e özel bir içerik yönetim sistemini (CMS) devreye aldık. Böylece hem ziyaretçiler, hem de AssisTT tarafında daha kolay kullanılabilir bir yapı ortaya çıkardık. Sitenin arama motorları tarafından bulunabilirliğinin artması ise zaten ilk somut kazanımları beraberinde getirdi.”

Son Güncelleme Tarihi: Kasım 2014