İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Örnek Projeler

İnnova'nın başarı öykülerinden bazı örnekler...
DESA Akıllı Satış Asistanı Projesi

Moda sektörünün öncüleri arasında yer alan Desa, PayFlex ASA çözümüyle mağazalarındaki Yeni Nesil ÖKC’leri, ERP üzerinden yönetmeye başladı.

Devamını Oku »
BURULAŞ Elektronik Bilet Sistemi ve Satış Kiosk Projesi

Bursa Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BURULAŞ A.Ş., Kiosk İnnova ile birlikte gerçekleştirdiği “Elektronik Bilet Sistemi ve Satış Kiosk Projesi” ile gişelerdeki yolcu bekleme sürelerini ortalama yüzde 50 azalttı

Devamını Oku »
THY Entegre Operasyon Kontrol Merkezi (IOCC)

Artan yolcu ve uçak sayısı, her gün eklenen yeni rotalar ve havalimanları nedeniyle Türk Hava Yolları’nın (THY) entegre bir yönetim merkezi oluşturması ve operasyonel yönetim birimlerinin tek merkezden, merkezi bir onay ve raporlama sistemiyle takip edebilmesi zorunluluk haline geldi. THY Entegre Operasyon Kontrol Merkezi-Integrated Operations Control Center’ın (IOCC) kullanacağı OpSys uygulamasının geliştirilmesine yönelik proje bu nedenle başladı.

Devamını Oku »
Türk Telekom Ortak Mağaza Projesi

Müşterilerin hızla değişen iletişim ve teknoloji ihtiyaçlarına en güçlü ve en doğru şekilde cevap verebilmek amacıyla 2015 yılında “müşteri odaklı” ve entegre bir yapıya geçen Türk Telekom; Türk Telekom, Avea ve TTNET kapsamındaki ürün ve hizmetleri tek çatı altında topladı. Ocak 2016 itibariyle ise Türk Telekom markasıyla yoluna devam ediyor.

Devamını Oku »
Little Caesars BT Yönetim Projesi

300 şube hedefiyle yola çıkan Little Caesars Türkiye, BT altyapısını yenilemek ve BT operasyonlarını hedefine uygun şekilde yapılandırabilmek için İnnova’yı tercih etti. Ağ altyapısında köklü değişikliklere ve iyileştirmelere giden Little Caesars Türkiye aynı zamanda İnnova’nın yönetilebilir hizmetlerinden de (Managed Services) faydalanmaya başladı.

Devamını Oku »
Teknosa Altyapı Yenileme Projesi

Teknoloji perakendeciliği alanında Türkiye’nin önde gelen markalarından biri olan Teknosa, Türkiye’nin dört bir yanında bulunan 300’e yakın mağazasında her yıl 100 milyonun üzerinde ziyaretçiyi ağırlıyor. İnternet ve mobil mağazaları üzerinden müşterilerine 10 binlerce ürün çeşidini sunan böylesine büyük bir perakende organizasyonu da elbette büyük bir BT altyapısı ve operasyon eforu gerektiriyor.

Devamını Oku »
Polisan Kimya CRM Projesi

Microsoft Dynamics CRM araçlarını kullanarak potansiyel müşterilerini tanımak ve onlara daha kolay ulaşmak, müşterilerine özel fırsat ve teklifler sunabilmek ve sipariş süreçlerini yönetebilmek gibi önemli süreçlerini daha sağlıklı ve otomatik hale getiren Polisan Kimya, bu projenin hayata geçirilmesinde güvenilir ve uzman iş ortağı olarak İnnova’yı tercih etti.

Devamını Oku »
Toypa-Sunman E-Çözümler Projesi

Türkiye’de oyuncak pazarının en büyük oyuncuları Toypa Mağazacılık ve Sunman; e-fatura, e-defter ve e-arşiv geçişini İnnova ile gerçekleştirdi.

Devamını Oku »
Hürriyet Sanal POS Projesi

Hürriyet, 1948 yılından bu yana Türk basınının öncüleri arasında yer alan ve bugün bünyesinde pek çok farklı yayını barındıran dev bir basın kuruluşu. Bugün hem yazılı hem de online mecrada en çok okunan yayınlardan biri olan Hürriyet, okurlarının e-gazete aboneliklerini hızlı ve güvenli bir şekilde yapabilecekleri bir ödeme ortamı oluşturmak için çalışmalar başlattı.

Devamını Oku »
AXA SİGORTA Servis Yönetimi Projesi

AXA SİGORTA’nın bağlı olduğu AXA Grubu, finansal koruma ve fon yönetimi alanında dünya lideri konumunda. Grup aynı zamanda A.M Best'e göre dünyanın en büyük sigorta grubu olarak gösteriliyor. AXA Grubu'nun, müşterilerinin her türlü ihtiyaçlarına cevap verebilmeyi hedefleyen 'Finansal Koruma' konusundaki faaliyetleri sigorta, kişisel koruma, birikim ve gayrimenkul planlama alanlarını kapsıyor.

Devamını Oku »
Abdi İbrahim Servis Yönetimi Projesi

Türk ilaç sektöründe 2003 yılından bu yana ciro ve toplam kutu satışında liderliğini korumayı başaran Abdi İbrahim, BT iş süreçlerinde standardizasyon ve iyileştirme sağlayacak yeni bir servis yönetimi yazılımına ihtiyaç duydu ve bu alanda dünyanın en çok kabul gören ürünü HP Service Manager’a geçişini İnnova danışmanlığında gerçekleştirdi.

Devamını Oku »
Kale Grubu E-Defter Bulut ve E-Fatura Projesi

Kale Grubu geçiş kapsamında çözüm için, bir Türk Telekom Grubu şirketi olan İnnova’nın PayFlex platformunu tercih etti. Kale Grubu’nun Türkiye’de faaliyet gösteren toplam 7 şirketi, e-Defter uygulamasına geçişte, GİB’e yasal bildirimleri İnnova’nın PayFlex platformu üzerinden (e-Defter bulut) gerçekleştirmeye başladı.

Devamını Oku »
Türk Telekom Elektronik Belge ve Doküman Yönetim Sistemi

Elektronik bilgi, doküman ve belgelerin; Kayıt altına alınması, arşivlenmesi, paylaşılması, imha edilmesi, raporlanması, elektronik/mobil imza ile imzalanması için ihtiyaç duyulan bileşenlerin bütünleşik olarak çalışmasını sağlayacak TS 13298 standardına uyumlu bir sisteme ihtiyaç duyan Türk Telekom için çözümü Documents Innova sağladı.

Devamını Oku »
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Elektronik Doküman, Arşiv ve Süreç Yönetim Sistemi

Merkez ve taşra teşkilatlarıyla birlikte 81 ilde faaliyet gösteren Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı (BSTB), günlük binlerce sayfa olarak oluşturulan evrakın takibini fiziksel olarak gerçekleştiriyor. Bakanlık evrakın ilgilileri nedeniyle farklı illere gönderilmesinde zaman kaybı yaşanmaması ve işlerini hızlı, güvenli ve pratik şekilde yapmalarını sağlamak amacıyla Elektronik Belge ve Arşiv Yönetim Sistemi’ne ihtiyaç duydu.

Devamını Oku »
Türk Patent Enstitüsü Elektronik Doküman, Arşiv ve Süreç Yönetim Sistemi

Kanunlarla koruma altına alınmış sınai mülkiyet haklarının tescili ve bu hakların korunması konusundaki çalışmaları yürüten Türk Patent Enstitüsü (TPE) Documents Innova ürününü kullanıyor.

Devamını Oku »
KGM Elektronik Belge ve Arşiv Yönetim Sistemi

Merkezi Ankara’da bulunan Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), Türkiye’nin 81 ilinde faaliyetlerini yürütüyor. KGM, günde binlerce sayfayı bulan evrakın takibinin fiziksel olarak yapılması, kuruma ait eski evrakın aranıp bulunmasındaki zorluklar, gelen evrakların fiziksel olarak takibi, evrakların ilgilileri nedeniyle farklı illere gönderilmesindeki zaman kayıpları gibi sorunlar nedeniyle Elektronik Belge ve Arşiv Yönetim Sistemi’ne (EBYS) ihtiyaç duydu. Kurumdaki tüm işlerin hızlı, güvenli ve pratik şekilde yapılması hedeflendi.

Devamını Oku »
Türkiye İş Bankası Sanal POS Uygulaması

Bulut çözüm olarak hayata geçirilen projede, İnnova’nın ödeme sistemlerindeki 15 yıllık deneyimi ve PayFlex Sanal POS uygulamasının esnek yapısı ön plana çıktı. Günden güne artan üye firma sayısı; sunulan hizmetlerin çeşitliliği, güvenlik gereksinimleri ve performans konularında yeni ihtiyaçlar doğurdu. Bu ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak gerçekleştirilen projede PayFlex Sanal POS diğer sanal pos uygulamaları ile de uyumlu çalışabilecek hale getirildi.

Devamını Oku »
Türk Telekom Varlık Yönetimi Projesi

Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un veri merkezlerinde yer alan sayısız sunucu ve diğer bileşenler, ülkemizin teknolojik altyapısının önemli bir kısmını oluşturuyor. Bu omurgaya bağlı çalışan veri merkezleri, birçok kuruma kesintisiz hizmet sağlamak amacıyla aralıksız bir şekilde çalışıyor.

Devamını Oku »
Avea Bayi Tahsilat Sistemi

Türk Telekom Grubu şirketlerinden İnnova, yine bir diğer grup şirketi olan Avea için tasarladığı PayFlex Bayi Yönetim Sistemi sayesinde Avea’nın iç sistemiyle mükemmel bir birliktelik yakaladı.

Devamını Oku »
Akbank E-Fatura Projesi


Gelir İdaresi Başkanlığı’nın (GİB) 2014 yılı başında hayata geçirdiği e-Fatura uygulaması, gerekli şartları sağlayan ve kendi e-Fatura altyapısını oluşturan firmalar tarafından kullanılmaya başlanmıştı..

Devamını Oku »
AVEA Yönetim Sistemleri Projesi

HP Yazılım’ın zengin çözümleri ile AVEA’da iş servislerinin yönetimi ve otomasyon başlıklarında uçtan uca kapsamlı yatırımlar kurgulandı. İnnova, bu alandaki uzmanlığıyla AVEA'nın yönetim sistemleri projesinin hayata geçmesinde rol oynadı. HP Yazılım ailesinden HP Business Service Management (BSM) çözümünün uyarlanması AVEA, HP ve İnnova ekiplerinin özverili çalışmaları sayesinde başarıyla tamamlandı.

Devamını Oku »
Türk Hava Yolları Dijital Kabin Yönetim Sistemi

Türkiye’nin en değerli markalarından biri olan ve uluslararası arenada güçlü pozisyonuyla dikkat çeken Türk Hava Yolları, bünyesinde fark yaratan dijital dönüşümlerden birini İnnova’nın desteğiyle gerçekleştirdi.

Devamını Oku »
AssisTT dijital alandaki yüzünü yeniledi

2014 yılı itibarıyla 10 bine yakın çalışanı ile Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi olma unvanına da sahip olan AssisTT, dijital dünyanın yeniliklerine kolayca adapte olan dinamik bir yapıya sahip. Bu nedenle, kuruma uzun yıllar hizmet vermiş olan web sitesini yenileyerek, çağın gereklerine daha uygun yeni bir web sitesine geçiş yaptı. Kullanıcı deneyimi, arayüzleri ve kodlama çalışmalarıyla uçtan uca İnnova tarafından hazırlanan AssisTT'in yeni web sitesi, hem AssisTT personeli, hem de genel ziyaretçi kitlesinin beğenisini kazandı.

Devamını Oku »
Brisa Servis Yönetimi Projesi

Lastik üretiminin lideri Brisa, BT hizmetlerinde iyileşmeyi HP Service Manager ile sağladı. Service Desk & Incident Management, Problem Management ve Change Management modüllerinin hayata geçirilmesindeki tüm süreçler İnnova danışmanlığında gerçekleştirildi.

Devamını Oku »
TTNET Smart Home LiveSmart Projesi

Türkiye’nin lider internet şirketi TTNET, akıllı ev ve ofis çözümünü LiveSmart markasıyla müşterilerine sunmaya başladı. Kullanıcılar; PC, tablet veya akıllı telefonlar üzerinden evlerine ya da ofislerine bağlanarak canlı izleme yapabiliyor, görüntü kaydedebiliyor; hırsızlık gibi istenmeyen durumlara karşı önlem alabiliyor.

Devamını Oku »
Hürriyet İçerik Yönetim Portali Projesi

Hürriyet, 1948 yılından bu yana Türk basınının öncüleri arasında yer alan, bugün bünyesinde pek çok farklı yayını barındıran dev bir basın kuruluşudur. Yayın hayatını sürdürdüğü 65 yıldan uzun sürede, çeşitli konularda 5 milyondan fazla belge üretmiş olan Hürriyet’in arşivi, Türkiye tarihinin yakın tanıklarından. Milyonlarca fotoğraf, metin ve PDF belgelerinden oluşan veri arşivi, verinin bütünlüğü korunarak, kayıpsız bir şekilde, SharePoint ve Fast for SharePoint bileşenlerinden oluşan yeni platformuna taşındı. Artık Hürriyet çalışanları ihtiyaç duyduğu veriye yeni arama platformu üzerinden saniyenin dörtte biri gibi çok kısa bir süre içerisinde ulaşabiliyorlar.

Devamını Oku »
Genel Energy İntranet Portal Projesi

Vallares ile 2011 yılındaki birleşmesinden sonra bugünkü ismine kavuşan Genel Energy, İngiltere ve Türkiye’deki merkez ofisleriyle 3 kıtada faaliyet gösteriyor. Kuzey Irak’taki petrol arama ve çıkarma çalışmalarıyla ismini sıkça duyuran Genel Energy, Londra borsasına Türkiye’den kote olan ilk şirket olma özelliğini de taşıyor. Genel Energy, üç kıtadaki ofislerinin veri yönetimini, doküman yönetimini ve süreç yönetimini sağlayan iç iletişim intranet portalini İnnova uzmanlığı ile kurdu.

Devamını Oku »
Tekfen R12 Upgrade Projesi

Tekfen Grubu; taahhüt, tarımsal sanayi, emlak geliştirme ve ‘diğer’ olmak üzere dört ana başlık altında faaliyet gösteren halka açık bir şirketler topluluğu. Türk iş dünyasının önde gelen temsilcilerinden biri olan topluluk her biri kendi sektöründe isim sahibi 39 şirket ve 10 iştiraki bünyesinde barındırıyor. Grup şirketlerinden Tekfen İnşaat, oluşturduğu bilişim yol haritasında yer alan birçok yeni projeye başlamayı planladı. Tüm projelerin ERP altyapısını temel alacağını öngören Tekfen İnşaat, halihazırda kullandığı Oracle EBS sürümünü R12’ye yükseltme kararı aldı ve Oracle R12 upgrade projesi için de İnnova’yı tercih etti.

Devamını Oku »
T-Bank Servis Yönetimi Projesi

İnnova danışmanlığında oldukça kısa bir süre içerisinde tamamlanan Servis Yönetimi Projesi sonucunda T-Bank, bugüne kadar yardım masası yazılımlarıyla ilerleyen servis yönetimi süreçlerinde HP Service Manager yazılımını kullanmaya başladı.

Devamını Oku »
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi
 Uygulama Geliştirme Yaşam Döngüsü Yönetimi

Sigortacılık sektörünün bel kemiğini oluşturan veritabanıyla Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), gerek kurumsal varlığı, gerekse sahip olduğu iş süreçleri bakımından Türkiye’de ve bölgede benzeri olmayan bir kurum...

Bugüne kadar, yazılımların analizden devreye alınma aşamasına kadar tüm süreçleri uçtan uca izleyebilmek için entegre olmayan farklı şirketlerin yazılımlarını kullanan SBM, Uygulama Geliştirme Yaşam Döngüsü Projesi için, HP ürün ailesini tercih etti. Ürünlerin tüm kurulum, uyarlama ve eğitim süreçlerinde ise İnnova yer aldı.

Devamını Oku »
Adventure HQ Ürün Teşhir Kiosku

Birleşik Arap Emirlikleri'nin en büyük elektronik perakende zinciri olan Sharaf DG, "Adventure HQ" mağazalarında müşterilerin ürünleri kıyaslayabilmeleri için ihtiyaç duyduğu kiosklar için İnnova'yı tercih etti. Tasarımı ve yazılımı İnnova tarafından geliştirilen ürün teşhir kiosklarında olta, navigasyon cihazı ve sualtı kol saati gibi ürünler interaktif biçimde teşhir edilmeye başlandı.

Devamını Oku »
DaruYou Gift Card Projesi

15 yıldır ödeme ve sadakat çözümleri alanında Ukrayna’da faaliyet gösteren System Integration firması, Ukrayna’nın en büyük hediye kartı sistemi DaruYou markasını PayFlex Gift Card altyapısını kullanarak hayata geçirdi. 2011 yılında başlatılan projenin birkaç ay içerisinde başarıyla tamamlanarak DaruYou ismi ile canlıya alınmasının ardından 2013 yılı itibariyle 150’den fazla marka ve 600 üzerinde işlem noktası ile Ukrayna’nın en büyük hediye kartı sistemi haline geldi.

Devamını Oku »
Cell C ERP Upgrade Projesi

Güney Afrika Cumhuriyeti’nin mobil operatörlerinden Cell C’nin Oracle ERP altyapısı, İnnova uzmanlığı ile R12 versiyonuna yükseltildi. Bu aynı zamanda İnnova’nın yurt dışında gerçekleştirdiği ilk Oracle ‘Quality Assurance’ projesi oldu. Proje kapsamında Güney Afrikalı operatörün tedarikçi portalı, e-satın alma, satın alma kontratları, masraf yönetimi, finansal analiz gibi yeni modüllerin uyarlanmasının yanı sıra sabit kıymetler modül süreçlerinin yeniden tasarlanması görevleri de gerçekleştirildi.

Devamını Oku »
Bakü Haydar Aliyev Havalimanı Yolcu Bilgi Sistemleri

Azerbaycan'ın başkenti Bakü'nün 20 km. kuzeydoğusunda yer alan, ülkenin ana havalimanı Bakü Haydar Aliyev Uluslararası Havalimanı, Kafkasya bölgesinin ulaşım trafiğinde önemli bir merkez konumunda yer alıyor. Yıllık yaklaşık 3 milyon yolcu kapasitesine sahip olan havalimanı, uçuş bilgilerinin yolculara aktarılmasını sağlayacak bilgilendirme sistemin kurulması için İnnova'yı tercih etti. Yapılan detaylı keşif çalışması sonucunda belirlenen 52 noktaya Kiosk İnnova tarafından dijital ekranlar konuşlandırıldı. Ayrıca bu ekranlardan sağlanan içeriğin yönetilmesi için Scala Digital Signage uygulamasının kurulumu da gerçekleştirildi.

Devamını Oku »
Canon Europe ERP Projesi

Yaklaşık 50 yıldır Avrupa’daki kullanıcılara görüntüleme teknolojileri alanında hizmet sunan Canon Europe; Fotoğraf makineleri, yazıcılar, tarayıcılar ve dürbünlerin bulunduğu ürün gamına sahip. Kurumsal alanda her ölçekteki özel işletmelere ve devlet kurumlarına kadar uzanan geniş bir müşteri portföyüne baskı ve doküman çözümleri de sunuyor. Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da (EMEA) 11 binden fazla çalışanı bulunan Canon Europe, küresel satış gelirinin yaklaşık üçte birini de yine bu bölgeden elde ediyor.

Devamını Oku »
Goodyear İç İletişim Portalı: Goodport

Goodport adını verdiği portal projesiyle Goodyear, bölge operasyonundaki en güçlü iç iletişim ağını kurmanın gururunu yaşıyor. Goodyear, küresel pazarda yenilikçi ürün ve teknolojileri hızla piyasaya süren ve Ar-Ge faaliyetleriyle sürekli kendini geliştiren en önemli lastik üreticilerinden biri.

Devamını Oku »
2013 Mersin Oyunları Portal Projesi

Her dört yılda bir düzenlenen ve farklı kültürlerden yüzlerce sporcuyu ‘olimpiyat dili’nde birleştirmeyi başaran Akdeniz Oyunlarının 17.’si 2013 Haziran ayında Mersin ve Adana’da gerçekleştirildi. ‘2013 Mersin 17. Akdeniz Oyunları’ adıyla 20 Haziran tarihinde başlayan oyunlar sırasında, etkinlik takviminden anlık müsabaka bilgilerine, yarış skorlarından sporcu profillerine kadar her türlü bilginin yayınlandığı web portali İnnova tarafından hazırlandı ve işletildi.

Devamını Oku »
Akfen Holding İç İletişim Portalı

Türkiye’nin önde gelen altyapı yatırım holdinglerinden olan Akfen Holding, kurum içi iletişimi güçlendirmek ve bilgi paylaşımını artırmak için ihtiyaç duyduğu iç iletişim portalinin kurulumu ve entegrasyonu için İnnova’yı tercih etti. Hazırlanan portal sayesinde, Türk ekonomisinin lokomotifleri arasında yer alan Akfen Holding’in, İstanbul ve Ankara ofisleri başta olmak üzere farklı şehirlerde bulunan ofislerindeki 30 binden fazla çalışanı kurum içi bilgi ve belgelere kolaylıkla erişebilir hale geldi.

Devamını Oku »
TEB Bulut Tabanlı Tahsilat Sistemi Projesi

Türk Ekonomi Bankası (TEB), TEB Grubu’nun ilk kuruluşu olarak 1927 yılında faaliyete başlayıp, Türkiye’deki özel bankacılık faaliyetlerinin öncülüğünü yaptı. TEB, Türk bankacılık sektöründeki konumunu, genişlettiği şube ağı, ürün ve hizmetlerinin çeşitliliğinin yanı sıra, yatırım, leasing, factoring, sigorta ve portföy yönetimi gibi finans sektörünün çeşitli alanlarındaki iştirakleri ile sürdürüyor. 2012 yılının ilk yarısında aktif büyüklüğü 40.6 milyar TL ve net kârı 243 milyon TL olan TEB’in, bir önceki yılın aynı dönemi ile kıyaslandığında net kâr artışı yüzde 115 oranında oldu.

Devamını Oku »
Volkswagen uzay çağını PixelSense ile yakaladı

Markanın yenilikçi yönünü gösteren bir etkinlik olması nedeniyle Volkswagen’in ana sponsorlarından biri olduğu ‘NASA: A Human Adventure’ sergisinde üst düzey teknoloji konuştu. Volkswagen standının tasarımında, gelen ziyaretçiler açısından etkileyici olması, onların yeni nesil teknolojileri görmesi, hatta kullanabilmesi hedeflendi. Bu amaçla, İnnova'nın sunduğu Microsoft® PixelSense™ teknolojisiyle, ziyaretçiler için geleceğe dair bir interaktif deneyim kurgulandı.

Devamını Oku »
TTNET’in Raporlama Süreçleri Hız Kazandı

‘Service Excellence’ programı dahilinde, HP IT Performance Suite (ITPS) ile tüm BT operasyonlarını tek çatı altında toplayan TTNET, HP’nin iki yeni ürünüyle hem BT operasyonlarına, hem de üst yönetim düzeyindeki stratejik karar alma süreçlerine destek olacak yeni bir raporlama projesi gerçekleştirdi.

Devamını Oku »
Türk Telekom S.S.Y. Vakfı Projesi

Temellerinin 1953 yılına dayandığını ve 2008 yılında gerçekleştirilen değişimle Türk Telekom Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı (TTSSYV) olarak faaliyetlerini sürdüklerini belirten TTSSYV Genel Müdürü İlhan Hatiboğlu, “Biz vakıf anlayışıyla, tamamlayıcı sağlık sigortacılığı benzeri bir hizmet sunuyoruz. Bizim sigorta poliçeleri gibi kar amacımız yok.

Devamını Oku »
BankMed Müşteri Sadakat Projesi

Lübnan’da gerek bankacılık gerekse de müşterilerine sunduğu hizmet anlayışıyla her zaman öncü bankalar arasında yer alan BankMed, artan rekabet koşullarında öne çıkmak, kendini rakiplerinden farklılaştıran hizmetler sunmak için müşteri sadakat programını hayata geçirme kararı aldı. 2010 yılı içinde başlayan proje analizlerinde BankMed’in ve üye işyerlerinin beklentisi, sektörede kendilerine bir fark sağlayacak yenilikçi ve herkesi memnun edecek bir sadakat sistemiydi. Bu nedenle esnek bir yapıda, gerek banka gerekse de üçüncü parti iş ortaklarının memnuniyetini ve karlılığını sağlayacak bir proje arayışına başladılar.

Devamını Oku »
TAV EBS R12 Yükseltme Projesi

TAV Havalimanları ve grup bünyesindeki 19 şirket, iş süreçlerini daha verimli hale getirmek, operasyonel süreçlerinin otomasyonunu sağlamak, finansal ve operasyonel kontrollerle ilgili riskleri azaltmak için Oracle E-Business Suite (Oracle EBS) kullanıyor. ERP uygulamaları kapsamında, yurtiçinde ve yurtdışında 13 modül kullanan TAV; muhasebe, gelirler, hazine, bütçe, satın alma, stok, insan kaynakları ve finansal raporlama gibi pek çok iş sürecini Oracle EBS üzerinde yönetiyor.

Devamını Oku »
TTNET Servis Sanallaştırma Projesi

HP Service Virtualization (Servis Sanallaştırma) yazılımını EMEA bölgesinde ilk kullanan şirket olan TTNET, HP Servis Sanallaştırma sayesinde test süreçlerini yüzde 25 hızlandırdı. TTNET’in İnnova danışmanlığında HP çözümleriyle yakaladığı bu başarı, pek çok büyük şirket için referans özelliği taşıyor.

Devamını Oku »
Türkiye’nin enerji bilgi merkezi ESİS

Dinamik ve etkili enerji politikaları üretilmesi ve sonuçlarının takip edilmesi amacıyla T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı (ETKB) tarafından hayata geçirilen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Stratejik Yönetim ve İstatistik Sistemi (ESİS), Türkiye için büyük önemi olan ve çok sayıda paydaşın aktif rol aldığı enerji sektöründe, kamuoyunun doğru ve güvenilir bir şekilde bilgilendirilmesini ve ETKB ile Bakanlığa bağlı, ilgili ve ilişkili kuruluşları arasında bir bilgi ağının kurulmasını amaçlıyor.

Devamını Oku »
Odeabank Şubeleri Artık Birer Teknoloji Üssü

Merkezi Lübnan'da bulunan ve 11 farklı ülkede faaliyet gösteren bölgesel grup Bank Audi’nin Türkiye’deki iştiraki olan Odeabank, 2012 Ekim ayında resmi faaliyetlerine başlamış genç bir bankadır. Bankanın ana hissedarı Bank Audi, kurumsal, ticari, bireysel, yatırım ve özel bankacılık da dahil olmak üzere bankacılığın tüm birimlerinde faaliyet gösteriyor.

Devamını Oku »
Saudi Telecom Company Müşteri Sadakat Uygulaması

Saudi Telecom Company (STC), aboneleri için konuştukça puan kazandıran bir sadakat sistemini hayata geçirdi. Bu sistem sayesinde kazanılan puanlar Suudi Arabistan'daki üye iş yerinde nakit para gibi kullanılabiliyor. Türkiye'de elektronik ödeme sistemleri konusunda pek çok büyük ölçekli projeye imza atan İnnova, bu projede de abonelerin kazandıkları puanları Suudi Arabistan'ın 2 bin noktasında nakit para gibi kullanılabilmesi için gereken bilişim altyapısını kurdu.

Devamını Oku »
Tekfen İnşaat ERP Projesi

Ceyhan Çelik Fabrikası’nda İnnova desteği ile Oracle E-Business Suite platformunu hayata geçiren Tekfen İnşaat, üretim süreçlerinde verimlilik, yönetim kolaylığı, anlık takip, kalite ve sağlıklı bir maliyet belirleme/teklif oluşturma beklentilerine karşılık bulmayı hedefledi.

Devamını Oku »
Nedjma Müşteri Sadakat Uygulaması

Watania Telecom bünyesindeki mobil operatör Nedjma (Watania Telecom Algeria), müşterilerini ödüllendirmek, onlara maddi faydalar ve çeşitli avantajlar sunarak markaya olan bağlılıklarını artırmayı amaçlıyordu. Nedjma bu hedefe, birçok ülkede dev projelerle başarısını kanıtlamış olan İnnova’nın Payflex Loyalty çözümüyle ulaşmayı tercih etti. İnnova, projede analiz, tasarım, geliştirme, test ve devreye alma süreçlerini yürüterek, Nedjma’nın 10’u aşkın ayrı sistemi ile entegrasyonu gerçekleştirdi.

Devamını Oku »
Spor Genel Müdürlüğü Sportal Projesi

Kökleri 1922 yılına dayanan Spor Genel Müdürlüğü (SGM), 2011 yılında Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın kurulmasıyla birlikte hızlı bir teknoloji atılımı başlattı. Bünyesinde 3 milyon 2 yüz binin üzerinde sporcuyu barındıran kuruluşun temel hedefi, sporu tüm toplumun temeline yaymak ve Türkiye’nin amatör ve profesyonel branşlarda başarılı sporcular yetiştirmesini sağlamak.

Devamını Oku »
Avea Mobil Ambulans

Avea’nın Sağlık Bakanlığı işbirliğiyle hayata geçirdiği ‘Mobil Hastane Çözümleri’ projesi kapsamındaki bu uygulama sayesinde hastanelerin acil birimlerine yetiştirilmeye çalışılan hastaların bilgileri ambulanstan önce hastaneye ulaştırılıyor. Ambulanstaki doktorun mobil cihaz vasıtasıyla 3G bağlantı ile gönderdiği veriler, hastane acil servislerindeki uzman doktorlar tarafından izlenebiliyor. Böylece özellikle yaşamsal önem taşıyan acil vakalarda hastanın ulaşmasına kadar geçen sürede gerekli hazırlıklar yapılıyor, zaman kaybı en aza indiriliyor.

Devamını Oku »
Qatar National Bank Müşteri Sadakat Uygulaması

Müşteri sadakati, artan rekabet şartlarında bankalar için kritik önem taşıyor. Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgesinin en büyük bankası Qatar National Bank (QNB) de geniş yelpazedeki müşteri kitlesi için özelleştirebileceği bir sadakat (loyalty) programı aramaktaydı ve İnnova'nın, başarısını pek çok defa ispatlamış PayFlex Loyalty ürününde karar kıldı.

Devamını Oku »
Avea Mobil Ödeme Çözümü

Türkiye'nin ilk ve tek GSM 1800 operatörü olan Avea, 2004’de kuruldu. 2 bin 600 çalışana sahip Avea büyürken teknolojiye sürekli olarak yatırım yapıyor. Avea, internetten alışveriş yapmak isteyip de kredi kartı bulunmayan ya da kullanmak istemeyen müşterilere alternatif bir ödeme şekli sunabileceği ve kredi kartı ile ödeme sistemini kendi web sitesinde hayata geçiremeyecek olan KOBİ’lere bir alternatif sunarak pazarı büyütebileceği bir ödeme sistemi arayışı içine girdi.

Devamını Oku »
Korek Telekom Tahsilat Sistemi

Kuzey Irak'ın en hızlı büyüyen GSM operatörü Korek Telekom ve onun ana distribütörü Delta Communications, ön ödemeli müşterilerinin elektronik ortamda kontör yüklemeleri için İnnova ile çalışıyor. Bu projenin en önemli özelliği sistemin çalışması için gereken tüm donanım ve yazılım altyapısının İstanbul’daki veri merkezi üzerinde tutuluyor olması... Böylece Kuzey Irak’taki bir cep telefonu abonesi Korek Telecom’un herhangi bir bayisinden cep telefonuna kontör yüklemek istediği zaman, tüm bilgiler İnnova’nın İstanbul’daki veri merkezine geliyor, işlem burada yapılarak, kontör satışı Irak’ta gerçekleşiyor.

Devamını Oku »
Akbank Self Servis Kredi Makinesi

Pazar değeri ve kârlılığı bakımından Türkiye’nin en büyük özel sektör bankalarından biri olan Akbank, bankacılık faaliyetlerinin yanı sıra; tüketici, ticari, kurumsal ve özel bankacılık hizmetleri ve uluslararası ticari finansal servisler sunuyor.

Akbank, Kredi ve kredi kartları pazarında en güçlü bankalardan biri olarak ‘Kredi Makinesi’ isminde yepyeni bir kanal oluşturarak, kredi ve kredi kartı başvuru işlemlerini otomatik hale getirmeyi hedefliyordu.

Devamını Oku »
Batıçim Bütçe Planlama Projesi

Tamamı yerli sermayeyle kurulan Batı Anadolu Grubu, bünyesinde bulunan Batıçim ve Batısöke, Batıenerji gibi şirketlerle çimentodan hazır betona, elektrik enerjisi üretiminden lojistiğe kadar farklı alanlarda hizmet veriyor. Bütçe süreçlerini hızlandırmak ve kapsamını genişleterek, daha güvenilir hale getirmek isteyen Batı Anadolu Grubu, İnnova danışmanlığında "Oracle Hyperion Planning" (bütçe planlama) projesini başlattı. Bütçe raporlarının daha detaylı ve gerçekçi hale getirildiği proje sayesinde daha önce 4-5 ayı bulan bütçeleme süreçleri 2-3 aya düşürüldü.

Devamını Oku »
Erzurum Universiade 2011 Etkinlik Yönetim Sistemi

Tüm dünyanın yakından takip ettiği ve kış olimpiyatları için adeta bir prova niteliğinde olan Universiade – Üniversiteler Kış Oyunları 2011 yılında Erzurum’un ev sahipliğinde yapıldı. 56 ülkeden3 bin sporcuya ev sahipliği yapan bu organizasyonun mükemmel biçimde işletilebilmesi bilişim teknlolojileri tarafında da oldukça kapsamlı bir hazırlık gerekiyordu. Yapılan ihale sonucunda 25. Dünya Üniversiteler Kış Oyunları (Universiade) Yönetimi, tüm bilişim altyapısını İnnova’nın çözüm ve hizmetleri ile yapılandırdı.

Devamını Oku »
Ford Endüstriyel Kiosk Çözümü

Ford’un en büyük üretim tesislerinden biri İzmit Gölcük’te yer alıyor. Bu üretim tesisinde Ford; Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesi için hafif ticari araç üretimi gerçekleştiriyor. Üretimin her aşamasında en güncel teknolojileri kullanarak hata payını en aza indirmeye çalışan Ford’un Gölcük fabrikasında, hem üretim sürecini, hem kalite kontrol sistemini, hem de üretilen araçların lojistik süreçlerini kontrol edebilecekleri endüstriyel bir kiosk terminaline ihtiyaç duyuluyordu.

Devamını Oku »
İGDAŞ ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetimi

Doğalgaz sektöründe 2400’e yakın personeliyle 3.6 milyondan fazla aboneye hizmet veren İGDAŞ’ın arka planında büyük bir bilgi işlem operasyonu yürütülüyor. İGDAŞ’ın müşteri memnuniyetinin yanı sıra en çok önem verdiği konuların başında güvenlik konuları geliyor. Fiziksel güvenlik tehditlerinin yanı sıra bilgi güvenliğine yönelik risklerin de bilincinde olan İGDAŞ, BS7799-2 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi belgesini alan ilk Türk firması olarak teknoloji konusunda sektörü ve yenilikleri sistemine adapte etmekteki öncü duruşunu bir kez daha ispatladı.

Devamını Oku »
Merkezi Randevu Yönetim Sistemi

Sağlık Bakanlığı, Türkiye’deki 2’nci ve 3’üncü basamak hastanelere tek bir elden randevu verilmesini ve ilgili süreçlerin düzenlenmesini sağlamak için bir sistem kurmayı amaçlıyordu. Böylece T.C. Sağlık Bakanlığı seviyesinde daha iyi planlanan hastaneler kaynaklarını daha verimli kullanabilir ve vatandaşın kaliteli hizmete ulaşması sağlanmış olacaktı. Sağlık Bakanlığı, Merkezi Randevu Sistemi’ni oluşturmak üzere İnnova’yı çözüm ortağı olarak seçti.

Devamını Oku »
Sofra Bütçe Yönetim Uygulaması

Faaliyetlerine 1987 yılında STFA Hizmet ve İşletmecilik A.Ş. ünvanıyla başlayan, ardından 1991 yılında SOFRA Yemek Üretim ve Hizmet A.Ş. olarak devam eden Sofra Grup, planlamada ve raporlamada daha efektif, farklı opsiyonlarda ve anlık raporlama ayrıca ihtiyaç değerlendirme, risk analizleri yapma gerekliliğini neticesinde yeni bir arayış içerisine girdi. Şirketin strateji ve hedefleri ile bağlantılı gerçekleştirilmek istenen kurumsal performans yönetim sistemini hayata geçirmek için Oracle Hyperion Planning çözümünde karar kılındı.

Devamını Oku »
Trabzon Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları (EYOF 2011) Etkinlik Yönetim Sistemi

23 - 30 Temmuz tarihleri arasında 49 ülkeden yaklaşık 4 bin sporcuya ev sahipliği yapan Trabzon Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları (EYOF 2011) Yönetimi, tüm bilişim altyapısını İnnova’nın çözüm ve hizmetleri ile yapılandırdı.

Devamını Oku »
Teknosa Oracle Siebel CRM Projesi

72 ilde bulunan 270’e yakın mağazası, 100.000 metrekarenin üzerindeki toplam satış alanında bulunan 3 binden fazla çalışanı ve geniş ürün yelpazesi ile zirvede yer alan Teknosa, dağınık haldeki CRM uygulamalarını etkin tek bir yapıda toplamak ve hızlı, kolay biçimde izlemek istiyordu. Ayrıca tüm müşteri verilerini kişiye özel biçimde tutmak ve müşterileri daha iyi tanıyarak kişiye özel kampanyalar kurgulamak, bu sürecin etkin bütçe takibini ve raporlamasını sağlayacak bir sistem arayışı içindeydi. Teknosa, bu kapsamda ihtiyaç duyduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) projesini İnnova ile birlikte hayata geçirdi.

Devamını Oku »
Türk Telekom Multimedya Ankesörlü Telefon

Dünyanın en büyük telekom operatörlerinden biri olan Türk Telekom’un sahada bulunan yaklaşık 85.000 adet ankesörü, teknoloji olarak eski, beklentileri karşılamayan bir imaj uyandırmaktaydı. Türk Telekom ankesörlü telefon sistemlerinde bir yenilik yapmaya karar verdi ve projede ankesörlü telefonları yeni nesil sistemlerle değiştirmek için ülkenin en yenilikçi kiosklarını sunan Kiosk İnnova’yı iş ortağı ve ürün sağlayıcısı olarak seçti.

Devamını Oku »
Zurich Sigorta Bütçe Planlama Uygulaması

Yangın, nakliyat, kaza, sağlık, hukuksal koruma, kredi sigortaları ve mühendislik branşları olmak üzere hayat dışı sigorta alanında hizmet veren Zurich Sigorta, geçen seneye kadar yıllık hedeflerini ve stratejisini sene başında düzenlediği bütçe planına göre belirliyordu. Ancak bütçe planlama çalışmaları yaklaşık 3 ay sürüyor ve bütçeyi herkesin takip etmesi mümkün olmuyordu. Bunun üzerine Zurich Sigorta, İnnova’nın desteği ile “Oracle Hyperion Planning Bütçe” projesini hayata geçirdi.

Devamını Oku »
Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi Self Servis Ödeme Kiosku

Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) su ve kanalizasyon konusundaki hizmetlerini dünya belediyelerine esin kaynağı olacak şekilde sürdürmek için kalıcı çözümler üretmek istiyordu. Bu bağlamda kurum, Ankara’nın altyapı ihtiyaçlarına mümkün olan en yüksek kalitede cevap verebilen başarılı projelere bir yenisini ekleyerek, su satın alma servislerini akıllı kart kullanıcılarına 7/24 açacak olan Kiosk İnnova ürünlerini kullanmaya karar verdi.

Devamını Oku »
Dubai Naturalization and Residency Department Self Servis Vize Başvuru Kiosku

Dubai’de çalışmak isteyen yabancılar, Birleşik Arap Emirlikleri İçişleri Bakanlığı’na bağlı DNRD kurumunun kent içerisindeki 10 şubesinden birine başvurmak zorundaydılar. Ancak yoğunluk nedeniyle başvuru ve değerlendirme süresi 15 günü bulabiliyordu. Tüm bu süreçte, kişinin pasaportunun kurumda kalması gerekiyor ve bu durum bir takım ticari faaliyetlerin de aksamasına neden oluyordu. Bu kapsamda, Dubai Naturalization and Residency Department (DNRD), başvurularda yaşanan gecikmeleri ortadan kaldırmak için Türkiye’nin lider kiosk üreticisi İnnova ile anlaştı.

Devamını Oku »
Garanti Bankası İnternet Bankacılığı Kiosku

Köklü bir geçmişe sahip olan ve Türkiye’nin en büyük ikinci özel bankası olma özelliğini taşıyan Garanti Bankası, 9 milyonu aşkın müşterisinin her türlü finansal ihtiyacına yaklaşık 17 bin çalışanıyla cevap veriyor.

Türkiye’nin en yenilikçi bankası olarak bilinen Garanti Bankası, internet bankacılığı hizmetini kullanan müşterilerine alternatif bir kanal sunmayı hedefliyordu.

Devamını Oku »
Katar İçişleri Bakanlığı Biyometrik Vize Kiosku

Orta Doğu’nun gelişen ticaret merkezlerinden biri olan Katar, bölgedeki önemini, artan nüfusu ve her geçen gün daha da gelişen ekonomisi ile artırıyor. Ziyaretçi sayısındaki artış nedeniyle Katar’ın çalışan nüfusu da arttığı için, İçişleri Bakanlığı vize ve gümrük işlemlerini biyometrik kontroller aracılığıyla daha güvenli ve hızlı hale getirmeyi hedefleyen bir proje kapsamında Kiosk İnnova ile anlaştı.

Devamını Oku »
Otokar'ın kurum içi portali: Portokar

Koç Topluluğu bünyesinde Türkiye otomotiv sektörünün öncü firmalarından biri olarak faaliyet gösteren Otokar, Ar-Ge çalışmalarını kendisi gerçekleştirerek, kendi teknoloji, tasarım ve uygulamalarıyla 1963’ten bu yana müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun özel çözümler sunuyor.

Devamını Oku »
Sunexpress Self Servis Check-in Kiosku

SunExpress, her ikisi de dünyanın en önemli havayolu şirketlerinden olan Türk Hava Yolları ve Lufthansa'nın eşit ortaklığıyla, 1989 yılında Antalya'da kuruldu. SunExpress, havaalanında yolcuların uçuş öncesinde sıraya girmeden check-in işlemlerini kolayca gerçekleştirebileceği, uçuş kartlarını basabileceği ve gerektiğinde koltuk numaralarını kolayca değiştirebileceği bir çözüm arayışı içindeydi.

Devamını Oku »
Tofaş Network Yönetimi

40 yıldır faaliyet gösteren TOFAŞ Türk A.Ş., Türkiye’nin en köklü otomotiv firmalarından biri. Yıllık 400 bin adet üretim kapasitesine sahip olan TOFAŞ, 4.798 milyon TL’ye ulaşan cirosu ile Türkiye’nin en büyük ekonomik işletmeleri arasında. Tamamen otomatik olan üretim bantlarının kesintisiz olarak çalışabilmesi için BT altyapısının da sorunsuz olarak çalışması ve olası sorunları anında ilgili kişilere rapor edebilmesi gerekiyor. Bu sebeple TOFAŞ, bilgi teknolojileri altyapısının konsolidasyonu ve yönetimi konusunda iNNOVA danışmanlığında HP Yazılım çözümlerini kullanmaya karar verdi.

Devamını Oku »
TTNET'e çevreci çözüm: E-Fatura

Maliye Bakanlığı ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun elektronik fatura konusunda yayınladığı genelgelere uygun olarak TTNET’in tüm müşterilerine bu kolaylığı sunabilmesi hedeflendi. E-Fatura çözümü aynı zamanda TTNET’in doğayı korumak adına gerçekleştirdiği çevreci bir çözüm olmasıyla da öne çıkıyor.

Devamını Oku »
Türk Telekom İleTTişim Portalı

Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, müşterilerine en kaliteli ve hızlı hizmeti sağlayabilmek amacıyla yaklaşık 30 bin çalışanıyla görev yapıyor. Bu dev organizasyonda farklı birimlerden gelen verilerin en hızlı biçimde bilgiye dönüştürülmesi, bu bilgilerin tek bir noktada güncel biçimde tutulabilmesi ve çalışanların bilgiye en pratik yoldan erişebilmesi şirketin verimliliği ve işlerin sürekliliği açısından büyük bir önem taşıyor.. Şirketin ihtiyacı olan çözüm tüm Türk Telekom ailesini kucaklayacak bir Kurumsal Bilgi Platformu’ydu...

Devamını Oku »
Ukrayna Mobil Loto Uygulaması

Ukrayna'da Loto artık cep telefonu üzerinden oynanabiliyor. Bu yenilikçi uygulamada İnnova'nın PayFlex platformu kullanılıyor. Ukrayna'da Süper Loto ve Loto Maxima isimli şans oyunlarını cepten oynamak isteyen kullanıcıların tek yapmaları gereken ücretsiz bir kısa mesaj göndererek, Mobil Loto Java uygulamasını cep telefonlarına indirmek.

Devamını Oku »
Brisa Briport Kurum İçi İletişim Portalı

Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın ise altıncı büyük lastik üretimi yapılan tesisleri olma özelliğine sahip olan Brisa fabrikası, Lassa ve Bridgestone marka lastik üretimi yapıyor. Yaklaşık 400 beyaz yaka ve bin 200 mavi yaka çalışanıyla bin 600 kişiye istihdam sağlayan Brisa’nın İstanbul’da iki müdürlüğü, İzmir, Adana, Ankara ve Trabzon’da ise birer bölgesi bulunuyor.

Devamını Oku »
ING Bank Tahsilat Sistemi

Oyak Bank’ı satın alarak 2008 yılında Türkiye’de faaliyete başlayan ING Bank, küresel finans dünyasının en büyük oyuncularından biri. Türkiye pazarında büyümeyi hedefleyen ING Bank, 367 şubesi, 825 ATM’si ve 7/24 hizmet veren İnternet ve Telefon bankacılığı ile Türkiye’nin en büyük 7 bankasından biri konumunda.

Devamını Oku »
T-Bank PayFlex Collection Tahsilat Sistemi

Ticari bankacılık, KOBİ bankacılığı ve bireysel bankacılık hizmetleri sunan T-Bank, yeni açılan şubeleriyle hızla büyüyen bir banka. Şube sayısını 27’e çıkaran banka, küçük ve orta boy işletmeler segmentinde Türkiye’nin hizmet kalitesinde lider bankası olmayı hedefliyor. T-Bank, yeni şube açılışlarıyla beraber kurum tahsilatlarını daha hızlı biçimde gerçekleştirebilmek amacıyla İnnova işbirliğiyle “PayFlex Collection” uygulamasını hayata geçirdi.

Devamını Oku »
Kuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi

1989 yılından beri faaliyet göstermekte olan Kuveyt Türk, faizsiz finansal ve hizmet ürünleri sunmayı kendisine ilke edinmiş Türkiye’nin en büyük katılım bankalarından biridir. Kuveyt Türk, müşterilerine komple bir hizmet sunmak amacıyla fatura tahsilat işlemlerinin online olarak yönetilebilmesine ve fatura tahsilat işlemlerinde hata payının ortadan kaldırılmasına ihtiyaç duyuyordu. Bu kapsamda, Kuveyt Türk, İnnova’nın PayFlex platformunda bulunan Tahsilat Sistemini tercih etti.

Devamını Oku »
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı Bilgi Yönetim ve Karar Destek Sistemi

Özelleştirme İdaresi'nin 2009-2013 Stratejik Planında yer alan "İş süreçleri bilgi yönetiminin etkinleştirilmesini sağlayacak biçimde tasarlanacaktır" ve "Yönetim Bilgi sistemi ile nihai karar vericilere yardımcı olacak karar destek sistemleri kurulacaktır" hedeflerini gerçekleştirmek üzere Özelleştirme Yönetim Bilgi Sistemi (ÖYBS) ve Karar Destek Sistemi (KDS)" kurulmasına karar verildi.

Devamını Oku »
Teknosa Yardım Masası

Tüm ülkeye yayılmış 220’den fazla mağazası ve 3000’e yakın çalışanı ile Türkiye’nin en büyük teknoloji mağazası zincirlerinden biri olan Teknosa, yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak ve işlemlerini aksaksız yürütebilmek için sağlam bir BT hizmet altyapısına ihtiyaç duyuyordu. Bu altyapı yardımıyla kurum içi çalışanların BT hizmet taleplerinin daha düzenli hale getirilmesi ve IT hizmet yönetimi konusunda uzun vadeli çözümler geliştirilmesi hedeflendi.

Devamını Oku »
TEB Ortak Akıl Platformu

TEB’in BNP Paribas ile birleşmesinin ardından yaşadığı hızlı büyümesinden doğan ihtiyaçlara paralel olarak, kullanıcılara bilgi sunmak amaçlı mevcut portalin yenilenmesi, iş süreçlerini ve bilgileri bir araya getiren, verimli bir çalışma ortamı oluşturan ve kurumun ortak aklını destekleyen bir platform oluşturulması ihtiyacı doğdu.

Devamını Oku »
T-BANK BİRLİK-T Kurum içi Portalı

Kurumsal bankacılık, KOBİ bankacılığı ve perakende bankacılık hizmetleri sunan T-BANK, yeni açılan şubeleriyle hızla büyüyen bir banka. 2008 yılında şube sayısını 25’e çıkaran banka, orta boy işletmeler segmentinde Türkiye’nin hizmet kalitesinde lider bankası olmayı hedefliyor. T-BANK, hızla genişleyen kadrosuna, mevzuattaki değişiklikleri, kurum içi haber ve duyuruları ulaştırmak için bugüne kadar e-posta mesajlarını kullanıyordu. T-BANK, iç iletişimde yaşanan bu tarz sıkıntıların önüne geçilebilmesi için daha profesyonel bir ortama geçmeye karar verdi.

Devamını Oku »
TTNET ISO 27001 Bilgi Güvenliği

TTNET bilgi güvenliği konusundaki titiz çalışmalarını taçlandırmak amacıyla dünya çapında kabul gören ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri Standardı sertifikasını İnnova ile birlikte yürüttüğü çalışmalar sonrasında elde etti.

Devamını Oku »
Yeşim Tekstil ERP Projesi

Nike, Gap, Burberry ve Zara gibi dünya markaları için üretim yapan Yeşim Tekstil, fason üretim yapan firmalar dahil 10 bini aşan kadrosuyla sektördeki yerini korumak ve dünya ile rekabet edebilmek için çalışıyor. Üretim konusunda Yeşim Tekstil büyük bir dönüşüm gerçekleştirirken kullanmakta olduğu sistemlerde dağınık bir yapı olduğunu teşhis etti. Üretim, maliyet, satış başta olmak üzere her alanda farklı yazılımlar geliştirilerek süreç yönetilirken, bu yazılımların birbirleriyle yeteri derecede konuşmaması ve dağınık yapısı, iş yükünü de artırıyordu. Bunun üzerine Yeşim Tekstil’de Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) çözümüyle iş süreçlerinin tekrar yapılandırılmasına karar verildi.

Devamını Oku »
İstanbul Akvaryum Tanıtım Kiosku Çözümü

6.800 metreküp su hacmi ve toplam 64 adet tankı ile dünyanın en büyük tematik akvaryumu niteliğindeki İstanbul Akvaryum, 1.500 çeşit deniz ve kara canlısını barındırıyor.

22 bin metrekarelik, 2 katlı dev akvaryum projesinde, akvaryum alanları önünde yer alacak ve akvaryumlarda bulunan canlılar hakkında bilgi verecek kiosklara ihtiyaç duyuluyordu. Söz konusu kiosk modeli gerek tasarımıyla İstanbul Akvaryum’un tematik yapısına uyum sağlayacak, gerekse fonksiyonları itibariyle tüm ziyaretçilerin rahatlıkla kullanabileceği ve kolayca bilgi alabileceği bir kaynak olacaktı.

Devamını Oku »
Karbosan ERP Projesi

1967 yılında İstanbul'da kurulan Karbosan, Türkiye'nin aşındırıcı ürünler konusunda faaliyet gösteren ilk üretici firması. Türkiye'nin ve Türk sanayisinin gelişimine paralel olarak büyüyen Karbosan, kullanılan sistemlerin yetersiz gelmesi üzerine 2004 yılında Oracle E-Business Suite Kurumsal Kaynak Planlama sistemlerini kullanmaya karar verdi. Sistem seçiminin ardından uygulamanın implementasyonunda Karbosan, Oracle konusundaki önemli tecrübesi ve üretim sektöründeki ciddi referansları bulunan İnnova ile birlikte çalışma kararı aldı.

Devamını Oku »
Kıraca Holding ERP Projesi

Otomotiv sektöründe üretim, dağıtım, satış sonrası hizmetler ve insan kaynakları danışmanlığı alanında faaliyetlerini yürüten şirketlerden oluşan Kıraça Şirketler Topluluğu, kurulduğu 1998 yılından itibaren topluluk şirketlerinin ihtiyaçlarına yönelik bilgi sistemleri altyapısının kurulabilmesi için çeşitli yatırımlarda bulunuyor. Sektörde rekabet avantajı sağlayacak bir takım farklılıkları yaratmak adına özellikle üretici konumunda olan Kıraça Holding firmalarının ihracat bağlantıları olması, üretim anlamında maliyet ve esneklik konusunda bir takım destekleyici alt yapı unsurlarının yerleştirilmesi gereğini ortaya koymuştu.

Devamını Oku »
ÖSYM Tahsilat Sistemi

1974 yılında kurulan Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi, kısaca ÖSYM, 2006 yılında yeni bir hizmet başlatarak Aday Kayıt işlemlerinin internet üzerinden de yapılabilmesine olanak sağlayan teknoloji altyapısını hayata geçirdi. Diğer yandan öğrencilerin sınav harçları hala eski yöntemlerle toplanmaya çalışılıyordu. Bankalarla ÖSYM arasındaki offline bağlantı, hızla gerçekleştirilen kayıt işlemlerini yavaşlatıyor ve elle yapılan bazı işlemler yüzünden kayıtlarda bazı sorunlar ortaya çıkabiliyordu. ÖSYM, başvuru sahiplerine daha kaliteli bir hizmet sunabilmek ve yoğun tempodaki zaman kaybını minimuma indirebilmek için başvuru sürecini kısaltacak arayışlarına başladı. Açılan kamu ihalesini kazanan ve Türkiye’nin online tahsilat sistemleri alanındaki lider teknoloji firması olan İnnova ile çalışmaya başlandı.

Devamını Oku »
Roketsan İnsan Kaynakları Yönetimi

1988 yılında ulusal füze ve roket programlarında öncü olmak üzere Savunma Sanayii İcra Komitesi kararıyla kurulan Roketsan, Türkiye savunma sanayinin teknoloji üreten stratejik merkezlerinden biri. Hızla büyüyen Roketsan, kadrosunun ihtiyaçlarına cevap verebilecek kurumsal bir İK sistemi oluşturmak, Personel seçme yerleştirme, performans yönetimi, kalite yönetimi, ödüllendirme, eğitim gibi süreçleri, daha kolay yönetilebilir kılmak için bir sistem arayışına girdi.

Devamını Oku »
E-Business Suite ile her şey tek çatı altında

Türk Loydu, TMMOB Gemi Mühendisleri Odası tarafından Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliği’nin de katkılarıyla 1962’de kurulan bir Ulusal Belgelendirme ve Uygunluk Değerlendirme Kuruluşu. Operasyonel ve destek birimlerine ait IT uygulamalarını tek bir veri tabanı ve tek bir uygulama üzerinde toplayarak, veriye daha hızlı erişip daha hızlı analiz ederek kaynaklarını daha verimli kullanmayı, dolayısıyla müşterilerine verdiği hizmet kalitesini artırmayı amaçlayan Türk Loydu, İnnova işbirliğiyle Oracle E-Business Suite uygulamasını hayata geçirdi

Devamını Oku »
Ukrayna System Integration Kontör Satış Uygulaması

Ukrayna'da sokak satıcılarının müşteri ön-ödemeli hatlarına kontör yükleme işlemlerini mobil cihazlar üzerinden gerçekleştirmesi sağlanmıştır. Sistem anlık olarak Ukrayna'da mevcut 6 GSM operatörünü desteklemektedir ve parametrik ayarlar ile sisteme dahil olacak yeni operatörler eklenebilmektedir. Sokak satıcıları aynı zamanda mobil cihaz uygulaması üzerinden yaptığı işlemleri yönetebilmektedir. Mobil cihaz uygulamaları J2ME temelli olup PayFlex platformu tarafından sağlanan güvenlik altyapısını ile iletişim sağlamaktadırlar.

Devamını Oku »
Azercell Tahsilat Sistemi

Azerbaycan'ın teknolojik yeniliklere en hızlı adapte olan operatörlerinden biri olma özelliğini taşıyan öncü mobil operatörü Azercell, abonelerinin fatura ödeme ve kredi yükleme işlemlerini ülke çapında yaygın bir şekilde çok noktada kolaylıkla yapabilmeleri için İnnova çözümü ile online tahsilat sistemi kurdu. Azercell, PayFlex Tahsilat Çözümü ile abonelerinin fatura ödeme ve kontör yükleme işlemlerini 25 binden fazla noktada gerçekleştiriyor.

Devamını Oku »
Moldcell Tahsilat Sistemi

Moldova'nın mobil operatörü Moldcell, abonelerinin hatlarına kontör yükleme ve fatura ödeme işlemlerini ülke genelinde 10 binden fazla noktadan gerçekleştirebilmeleri için İnnova PayFlex Collection çözümünü tercih etti. Tahsilat çözümü sayesinde harici POS ve kiosk ağlarına sahip şirketlerin de Moldcell tahsilat sistemine bağlanarak tahsilatlarda aracılık yapabilmesi sağlandı.

Devamını Oku »
Kcell Tahsilat Sistemi

Kazakistan'ın mobil operatörü Kcell, faturalı ve ön ödemeli olmak üzere 14 milyon abonesine hizmet veriyor. Kcell, yurt çapındaki binlerce noktadan tahsilat yapabilmek için İnnova'nın PayFlex Collection çözümünü tercih etti. Tahsilat çözümü, harici POS ve kiosk ağlarına sahip şirketlerin de Kcell tahsilat sistemine bağlanarak tahsilatlarda aracılık yapabilmesini sağlayan bir katman hazırlanarak özelleştirildi. Projenin hayata geçmesi ile Kcell, 25 binin üzerinde işlem noktasından online tahsilat yapan bir sisteme sahip oldu.

Devamını Oku »