İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Polisan Kimya CRM Projesi

Polisan Kimya’nın müşteri ilişkileri, Microsoft Dynamics CRM ile yönetilmeye başlandı.



Polisan Holding, boya, kimya, liman işletmeciliği, gayrimenkul ve tarım alanlarında faaliyet gösteren en büyük kurumlardan biri. Holding’in en eski iş kolunu oluşturan Polisan Kimya, kurulduğu 1964 yılından beri yurt içi ve yurt dışı operasyonlarıyla sürekli büyüyor.

Bugüne kadar müşteri ilişkileri yönetimi amacıyla geleneksel yöntemleri kullanan Polisan Kimya, gerek yurt içinde, gerekse yurt dışında artan müşteri portföyünü daha yakından tanıyabilmek ve onlara daha iyi ürün ve hizmet sunabilmek için modern CRM süreçlerine ihtiyaç duydu.

Firma Polisan Kimya
Çözüm Microsoft Dynamics CRM
Sektör Üretim & Hizmet

Microsoft Dynamics CRM araçlarını kullanarak potansiyel müşterilerini tanımak ve onlara daha kolay ulaşmak, müşterilerine özel fırsat ve teklifler sunabilmek ve sipariş süreçlerini yönetebilmek gibi önemli süreçlerini daha sağlıklı ve otomatik hale getiren Polisan Kimya, bu projenin hayata geçirilmesinde güvenilir ve uzman iş ortağı olarak İnnova’yı tercih etti.

İnnova danışmanlığıyla geçiş yaptığı Microsoft Dynamics CRM ile kurum, müşterilerle yapılan görüşmelerin bir sistem üzerinde kayıt altına alınabilmesini, alınacak aksiyonların takip edilebilmesini ve üretim ile siparişe yönelik ihtiyaçların belirlenmesinde bir proje yönetim sürecinin geliştirilebilmesini sağladı.

Tüm CRM süreçleri Dynamics’te…

Polisan Kimya’nın sürekli büyüyen müşteri portföyünü yönetmek için daha modern ve yetenekli bir sisteme ihtiyaç duyduklarını dile getiren Polisan Holding Bilgi Sistemleri Sistem Destek Birimi Yöneticisi Ferdi Irmak, daha önce Excel üzerinde kişi bazlı olarak takip edilen tüm süreçleri otomasyon ortamına aktarmayı, bu sayede satış ve pazarlama birimlerine katkıda bulunan bir yapıya geçmeyi hedeflediklerini belirtti.

Irmak, İnnova ve Microsoft Dynamics CRM ürününü tercih etme nedenlerini şöyle anlattı: “Bu CRM projesinde bizim için seçtiğimiz ürünün entegrasyon kolaylığı çok önemliydi. Diğer taraftan mobil cihazlar üzerinden erişim yeteneği, CRM’i ofise bağımlı bir sistem olmaktan kurtarması açısından dikkat ettiğimiz bir diğer nokta oldu. Microsoft Dynamics CRM, tüm bu yetenekleri sunabilen en uygun ürün olarak karşımıza çıktı. Üstelik toplam sahip olma maliyeti açısından bakıldığında da oldukça avantajlı oldu.”

Polisan ve İnnova ekipleri bir arada.


İnnova ile toplamda bir yıldır çalıştıklarını hatırlatan Irmak, “Müşteriye yaklaşımı, sektördeki başarısı ve Microsoft CRM konusundaki tecrübesi nedeniyle bu projede de İnnova’yı tercih ettik. Projenin ilk fazını Polisan Kimya’da gerçekleştirdik. İkinci fazda ise yine İnnova ile bu CRM projesini Polisan Boya’da da hayata geçireceğiz” dedi.


CRM’e kolay geçiş

Polisan Kimya yurtiçi ve yurtdışı satış ekiplerinin katılımıyla 4 ay gibi kısa bir sürede sonuçlanan projede hedeflemiş oldukları tüm proje adımlarını başarıyla gerçekleştirdiklerini söyleyen Irmak şunları kaydetti: “Süreçlerimizi sisteme aktardık. Microsoft Dynamics CRM sayesinde müşterilerimiz ile ilgili her şeyi çok daha kolay yönetebiliyoruz. Müşteri ziyaretlerimizden proje satış tahminlerine, verilen tekliften satışa dönüşen teklife kadar pek çok veriyi artık tek bir platform üzerinden takip edebiliyoruz. Aday yönetimi, teklif yönetimi ve proje yönetimi ile görüşme sonuç ve aksiyonlarını bir veritabanı üzerinden yönetme imkânına kavuştuk.”

Hangi modüller çalışıyor?

Polisan Kimya tarafından gerçekleştirilen Microsoft Dynamics CRM projesi ile Dynamics içerisinde yer alan Aday Müşteri Yönetimi, Randevu Yönetimi, Proje Yönetimi, Rakip Yönetimi, Teklif Yönetimi, Görüşme Sonuçları ve Aksiyon Yönetimi modülleri devreye alınarak kurumun bu süreçleri otomatize edildi. Polisan Kimya’da artık tüm bu süreçler, en yüksek verimle işliyor.

Son Güncelleme Tarihi: Nisan 2016