İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Müşterisini yakından tanıyan, ürün ve hizmetlerini onların ihtiyaçlarına göre tasarlayan çağdaş kurumlara üst düzey teknoloji katkısı.

Barış Taptık

BI&EPM&CRM Çözüm Yöneticisi

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

90 212 329 7315
CRM 3 Sütun

Kurumların sundukları ürün ve çözümlerin hedefine ulaşması, müşteriyle kurdukları ilişkinin başarısıyla doğrudan ilgili. Müşterisini yakından tanıyan kurumlar bu yüzden çok daha avantajlı. İnnova’nın katkısı ise, ileri teknolojiyle tasarlanan CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sayesinde kurumları hedeflerine ulaşmalarına bir adım daha yaklaştırmak.

Müşteriyle doğrudan temas halinde olan kurumların ağırlıkta olduğu finans, sigorta, otomotiv, ilaç, medya, perakende başta olmak üzere tüm sektörlerde; pazarlama, satış ve servis süreçlerinin iyileştirilmesinde etkin bir rol oynayan Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümleri, araştırma şirketlerinin bu konudaki raporlarına göre yıllardır devam eden yükselişini önümüzdeki yıllarda hızlandırarak tüm kurumların süreçlerine katkıda bulunacak.

Müşteri İlişkileri Yönetimi alanında uzman bir şirket olan İnnova, ön analizden ihtiyaç tanımlamaya, çözümün uyarlanmasından servis hizmetlerine kadar her aşamada CRM yapılanmasına rehberlik eder. Kurumlar, müşterileriyle kurdukları ilişkileri doğru yöneterek, buradan elde edilen veriyi iş süreçlerinin iyileştirilmesine veya yeni ürünlerin, hizmetlerin şekillenmesine yardımcı olacak şekilde kullanır.

AVANTAJLAR

  • Müşteri memnuniyeti
  • Otomatikleştirilmiş süreçler
  • Entegrasyon kolaylığı
  • Esneklik
  • Uçtan uca yönetim anlayışı
  • Kaynak ve zaman tasarrufu
  • Yüksek kazanç
"YENİ CRM SİSTEMİMİZLE ARTIK PEK ÇOK VERİYİ TEK BİR YERDE TOPLAYIP BU SAYEDE MÜŞTERİLERİMİZİ 360 DERECE İZLEME, DEĞERLENDİRME VE TANIMA AVANTAJI YAKALADIK."

Önder Kaplancık
Teknosa Bilgi Sistemleri ve Operasyon Destek
Genel Müdür Yardımcısı

BAŞARI ÖYKÜSÜ: Teknosa CRM Projesi

360 derece müşteri ilişkisi

Mevcut altyapınızla tamamen uyum içinde çalışacak CRM sistemleri sayesinde satış birimleriniz tek bir müşteri havuzunda çalışabilir, mükerrer müşteri kayıtlarını ve farklı satış temsilcilerinin aynı potansiyel müşteriyi takip etmesini önleyebilir, satış öncesi ve sonrası tüm aktiviteleri izleyebilir, yukarı ve çapraz satış fırsatları yaratarak müşteri portföyünüzü elinizde tutma olasılıklarınızı artırabilirsiniz. Ürün portföyünüz, pazar payınız ve stratejik hedeflerinize yönelik olarak firmanıza özel hazırlayabileceğiniz istatistiksel analizler ile her bir müşterinize özel cazip teklifler sunabilirsiniz.

Yazılım alanındaki tecrübesinden gelen sektörel birikimi ile İnnova, başarılı bir CRM projesi için sizi en iyi şekilde anlayabilecek, doğru bir çözüm ortağıdır. İnnova, dünyanın tercih ettiği en iyi yazılımları, Türkiye’nin yetenekli ve tecrübeli danışman kadrosuyla işinize en uygun hale getirir, uçtan uca bir çözüme dönüştürür.

İNNOVA CRM ÇÖZÜMLERİ

3. Platform bağımsız çözüm anlayışına sahip İnnova, kurumun ihtiyacına en uygun çözümleri sunuyor. Microsoft Dynamics 2013, Oracle Siebel CRM, SAP CRM, Oracle Sales Cloud gibi, dünyada yüzbinlerce şirketin kullandığı ürünleri, Türkiye pazarındaki 15 yıllık tecrübesiyle bir araya getiren İnnova, CRM konusunda tüm ihtiyaçlarınıza cevap verebilecek en yetkin çözüm ortaklarından biri.

Platform bağımsız ve uçtan uca çözüm yaklaşımıyla İnnova, iş süreçlerinizle bire bir uyumlu CRM süreçlerinin tasarlanması için çalışıyor. Satış, pazarlama ve hizmet süreçlerini iyileştirecek en iyi çözümleri, dünyanın tercih ettiği ürünlerle sağlayan İnnova özellikle bu 4 ürün konusunda yıllara dayanan tecrübesiyle her zaman yanınızda…

SaaS (bulut tabanlı yazılım) temelli satış yönetimi çözümlerinden topyekûn müşteri ilişkileri yönetimine (CRM) uzanan tüm ürünler, İnnova uzmanlığı ile tamamen ihtiyacınıza göre şekillendiriliyor. Mevcut süreçlerinizi iyileştirerek müşteri bağlılığını artırmak ve satış rakamlarınızda yükselişi yakalamak için bu önemli ürünleri daha yakından inceleyin.

CRM çözüm süreçleri nasıl işliyor?

İnnova CRM Çözüm Süreçleri

Microsoft Dynamics CRM 2013

Microsoft CRM Logo Mevcut müşterinin ihtiyaçlarını görerek hareket etmek, kişiler, süreçler ve sistemler arasında bağlantı kurarak hedefe yönelik operasyonlar gerçekleştirmek… Microsoft Dynamics CRM 2013 sadece mevcut durumu izleyerek veri toplayan pasif bir yazılım değil. İş birimlerinin müşteri tarafındaki rutin görevlerini otomatik hale getirerek iş yükünü azaltan iyi bir yönetici… Dynamics CRM 2013, kurumun, müşterisini elinde tutmasını sağlayan operasyonlarına ağırlık vermesine yardımcı oluyor. Operasyonel verimlilik artarken, iş fırsatlarını yakalamak kolaylaşıyor.

Microsoft Dynamics 2013 hakkında detaylı bilgi için tıklayın.

SAP CRM

Microsoft CRM Logo SAP Cloud Sales, satış temsilcisinden orta ve üst düzey yöneticilerine kadar satış operasyonlarını yakından takip eden ve süreci mükemmelleştirmeyi hedefleyen tüm kurumlara en iyi çözümü sunuyor. Kullanıcı bazında aylık olarak lisanslanarak sunulan SAP CRM, kurumların sahip olma; yatırım, bakım ve yükseltme maliyetlerini düşürmeyi hedefleyen bir çözüm… Her ölçekteki kurumda, sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda tanımlanan çözüm sayesinde pazarlama, satış ve hizmet süreçlerinin iyileştirilmesi ve uygun maliyetlerle yönetilebilmesi sağlanıyor.

SAP CRM hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Oracle Siebel CRM

Oracle Siebel Logo İş süreçlerinin iş gereksinimlerine göre planlanmasını sağlayan Oracle Siebel CRM, bunu yaparken işin müşteriyle temas noktalarını ön plana alan bir müşteri ilişkileri yönetimi sergiliyor. Kurumların satış, servis ve pazarlama süreçlerinin tasarımından raporlanmasına kadar geniş bir kapsama sahip olan Oracle Siebel CRM, kurumların operasyonlarını müşteri ekseninde yapılandırmalarına olanak sağlayarak iş verimliliğini artırıyor, hedefe giden yolları yalınlaştırarak gereksiz iş gücü ve finans kaynağı kullanımının önüne geçiyor.

Oracle Siebel CRM hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Oracle Sales Cloud

Oracle Siebel Logo Oracle Sales Cloud (Fusion CRM), tamamen satış için optimize edilmiş olan yönetim uygulamaları sayesinde, satış birimlerine sahip olan her kurum için eksiksiz çözümler sunuyor. Satış süreçlerinin merkezi bir uygulama üzerinden yürütülmesi, çevrimiçi ve çevrimdışı mobil yönetim yeteneklerinin kullanılması ve kurumun potansiyel fırsat tanımından teklif aşamasına kadar olan tüm satış süreçlerinin izlenmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Ayrıca mobil uygulama ile de tüm satış yöneticilerinin her yerden uygulamaya erişebilir olmasını sağlayarak satış yöneticilerinin verimliliğini artırıyor.

Oracle Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Bir telefon görüşmesiyle başlayan pazarlama faaliyetlerinden
yıllar süren müşteri ilişkilerine uzanan yolda...

CRM bakım ve yönetimi

İnnova’nın CRM çözümlerinin kapsamında, sistemlerin çalıştığı müşterilerin veritabanına uzaktan veya yerinde destek ve bakım hizmetinin verilmesi de var. Hazırlanan SLA (Service Level Agreement-Servis Anlaşması) kapsamında; performans, yedekleme, sistem geri dönüş, hata çözme ve güvenlik hizmetleri İnnova tarafından verilir. Bu süreçte sorunlara en hızlı şekilde müdahale edilmesi ve çözüm önerilerinin müşteriye sunulması, deneyimli İnnova CRM kadrosunun en önemli hedefidir. İnnova bu hizmetleri gerek kendi kaynaklarıyla, gerekse iş ortakları ile beraber çalışarak sunar.

Uzman kadro

CRM’e hızlı bir şekilde müdahalede bulunup, en kısa sürede sorunun analiz edilmesi ve çözüm geliştirilmesi için ciddi bir “deneyim” ihtiyacı vardır. Ürün sağlayıcı firmaların sertifikalarına sahip uzmanlardan oluşan İnnova kadrosu en zorlu görevler için her zaman hazır. İnnova çağrı merkezi üzerinden 7 gün 24 saat erişilebilir olan İnnova uzmanları, sistemi düzenli izler, gerekli ayarlamaları yapar, çıkan sorunlara anında müdahale eder. SLA kapsamında bu hizmetin sürekliliği sağlanır.

Düşük maliyetli bakım

CRM sistemleri için gerekli olan uzman personel, İnnova tarafından sağlanabilir. Bu hizmet sayesinde, firmalar bu iş için kadro bulundurmak zorunda kalmayacağından; maaş, sigorta vs gibi masraflar azalır. Personelin izin veya mecburi sebeplerden dolayı firma dışında olmasından kaynaklı sistem yönetimindeki eksikliği yaşanmaz.

İnnova barındırma modeli

İnnova, Microsoft’un Türkiye’deki en önemli iş ortaklarından biri olarak, Microsoft Dynamics CRM 2013 ürününü farklı bir barındırma modeliyle müşterilerine sunabilir. “Partner Hosted – İş ortağı tarafından barındırma” olarak verilen bu hizmet kapsamında ürün tamamen Türk Telekom Veri Merkezi (IDC) üzerinde tutulur. Tüm altyapı ve sistem kurulumları yine İnnova tarafından gerçekleştirilir. Müşteri çözüme aynı kendi veri merkezinde uygulanmış gibi kavuşur ve sorunsuz kullanır. Yatırım ihtiyaçlarını ortadan kaldıran bu hizmet sayesinde maliyetler düşer, riskler azalır. İnnova; bakım, onarım, yükseltme işlemlerini halleder. Müşteri sadece işine odaklanır.

HİZMETLER

  • Sorun tespiti ve çözümü için 7x24 destek
  • Anında müdahale
  • Düşük maliyetli bakım
  • Gerekli yamaların yapılması
  • Yazılım yükseltme

Kirala-kullan

Kullanıcı bazında aylık olarak lisanslanarak sunulan Microsoft Dynamics, kurumların sahip olma; yatırım, bakım ve yükseltme maliyetlerini düşürmeyi hedefleyen bir çözüm. Her ölçekteki kurum, sektörel ihtiyaçları doğrultusunda tanımlanan çözüm sayesinde pazarlama, satış ve servis faaliyetlerinin tasarlanmasından, yürütülmesine ve hatta raporlanmasına kadar tüm süreçleri uygun maliyetlerle yönetebilir.

MİLYONLARCA MÜŞTERİYE
HİZMET VEREN
DEV KURULUŞLAR,
İNNOVA'NIN ÇÖZÜMLERİYLE
HİZMET KALİTELERİNİ
YUKARI TAŞIYOR.

12 yılı aşkın deneyimiyle birbirinden başarılı iş uygulamalarına imza atan İnnova, farklı sektörlerdeki projelerine hız kesmeden devam ediyor.

İnnova, dünyanın önde gelen sağlayıcılarının ürünlerini farklı sektörlerdeki müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda uyarlıyor ve uçtan uca çözümlere dönüştürüyor. Bu sayede İnnova çözümleri her zaman eksiksiz, esnek ve geleceğe dönük birer yatırıma dönüşüyor.

1.7 milyon kayıtlı müşteri

Teknosa Logo

Teknosa, yeni CRM uygulaması dahilinde, farklı sistemlerde bulunan müşteri verilerini entegre bir yapıda topladı. Teknosa Kart uygulaması cep telefonuna entegre edilerek tüm müşteriler için segmente edildi ve yaratıcı kampanyaların hazırlanması sağlandı. Teknosa, bu sayede pazarlama tarafında, doğru bilgiye daha kısa sürede ulaşmanın avantajını elde etti. Yeni CRM uygulamasıyla Teknosa, 1.7 milyon müşterisini artık daha iyi tanıyor.

BAŞARI ÖYKÜSÜ: Teknosa Oracle Siebel CRM

Türk Telekom IT Dönüşüm Programı

Türk Telekom Logo

“Türk Telekom IT Dönüşüm Programı” içerisindeki CRM projesi kapsamında Temas Yönetimi ve Şikayet Yönetimi modüllerinin Siebel CRM implementasyonu yapıldı. Projede; İş Analizi, Kabul Testleri ve Legacy uygulamaların geliştirilmesine ek olarak Türk Telekom’a Program Yönetimi, Entegrasyon, Veri Aktarımı, Sözleşme Yönetimi konularında da destek olundu. Projenin Kampanya Yönetimi ve Sipariş Yönetimi modülleri içinse çalışmalar devam ediyor.

360 derece müşteri yönetimi

Avea Logo

Oracle Siebel CRM projesi kapsamında çağrı merkezi ve pazarlama uygulamaları devreye alındı. Çağrı merkezi uygulamasıyla müşterilerin hizmet talepleri ve etkileşimleri takip ediliyor ve 360 derece müşteri yönetimi yapılıyor. Pazarlama uygulaması ise kampanyaların planlanması ve müşteri ayrıştırmasının yapılmasını sağlıyor. Ayrıca Siebel CRM uygulaması, Avea’nın mevcut tahsilat sistemleri, bayi portalları ve SAP altyapısıyla da entegre çalışıyor.

 

Müşteriye ait her şey tek yerde

Çelebi Havacılık Logo

Türkiye, Hindistan, Macaristan ve Almanya'daki farklı konumlarda yer alan Çelebi Hava Hizmetleri’ne bağlı şirketlerin CRM ihtiyaçlarına yönelik uyarlanan Microsoft Dynamics CRM 2013 ile, şirketlerin müşterileri ile aralarındaki; sözleşme, müşteri talebi ve kontak yönetimi takibi yapılabiliyor. Lotus Notes entegrasyonu ile kullanıcıların CRM üzerinden girdikleri toplantı aktivitelerini katılımcılarla paylaşması mümkün hale geldi.

Sigorta çözümü ile entegre

ACP Sigorta Logo

ACP Sigorta, kullanmakta olduğu sigortacılık çözümü SFS ile Microsoft Dynamics CRM 2013'ü entegre ederek satış, hasar ve tahsilat süreçlerini CRM üzerinde kurguladı. Müşterileri adına farklı sigorta şirketlerinden aldığı tekliflerin takibi; yenileme poliçeleri, çapraz satış fırsatları, hasar dosyaları ve tahsilat hatırlatmaları gibi birçok süreçte ACP Sigorta, taraflar ve kurum içi birimler arasında koordinasyonu CRM üzerinden takip ediyor.

CRM 3 Sütun

Hedef kitle oluşturma ve müşteri potansiyeli yaratma faaliyetleri, pazarlama modülü tarafından takip edilen süreçleri oluşturur. Kurumun ürün ve çözümlerine yönelik kampanyalar düzenlenmesi ve duyurulması, geri dönüşlerin izlenmesi ve raporlanması tamamen pazarlama modülü tarafından yönetilir. Bu sayede firma iş fırsatları yakalayarak satış ekibinin devreye girmesini sağlar.

Pazarlama modül ailesi şu süreçleri kapsar:

  • Hedef kitle yönetimi
  • Müşteri ayrıştırması
  • Kampanyaların planlanması ve düzenlenmesi
  • Sosyal medyada kampanya yönetimi
  • Kampanya yanıtı yönetimi ve fırsatların oluşturulması
  • Takımlar ve gruplar arası iş akışı
  • Raporlama ve kampanya analizleri
  • SMS ve email servisleri ile entegrasyon

Satış potansiyelinin ortaya çıkmasından satışın tamamlanmasına kadar geçen tüm süreçleri yöneten Microsoft Dynamics CRM 2013, yükselen rekabet ortamında satış sürecinizi kısaltmaya ve verimli hale getirmeye yardımcı olur. Çapraz satış ve yukarı satış olanaklarını değerlendiren çözüm, rakip analizi sayesinde piyasa şartlarına sürekli hakim olmanızı sağlar. Müşteri bilgilerine erişimi sağlayan çözüm, müşterinin bilgilerini toplayarak sistemin merkezi erişimine açar. Böylece profilden geçmiş satışlar ve kişisel eğilimler kolayca görüntülenir.

Satış modül ailesi şu süreçleri kapsar:

  • Satış fırsatlarının oluşturulması ve yönetimi
  • Müşteri yönetimi
  • Satış bölgesi yönetimi
  • Ürün/hizmet kataloğu ve fiyatlandırma
  • Teklif ve sipariş
  • Kota yönetimi
  • Rakip takibi
  • Gelişmiş satış raporları, dashboard’lar

Müşteri ile tüm araçlar üzerinden kurulan temasların ve iletişimin kayıt altına alınması ve raporlanması sağlanırken, elde edilen bilgiler farklı süreçlerde değerlendirilebilir. Şikayet, görüş, talep ve memnuniyet bildirilerini takip eden çözüm, servis modülündeki raporlar ve dashboard’lar ile bilgiyi analiz ederek, kurumun ürün ve hizmet kalitesinin artırılmasını kolaylaştırır. Bu sayede kurumlar müşteri odaklı bir yapı haline gelerek ‘müşterilerine önem veren kurum’ kimliğine kavuşur. Aynı zamanda müşterilerle temas noktaları olan; e-posta, çağrı merkezi, web sitesi ve şube gibi kanalların verimliliği de bu sayede artırılabilir.

Servis modül ailesi şu süreçleri kapsar:

  • Satış sonrası hizmet kalitesinin takibi
  • Müşteri memnuniyeti
  • Servis zamanlama ve takvimi, iyileştirmeler
  • Memnuniyet anketleri
  • Sözleşme yönetimi
  • Tekrar eden servis talepleri için çözüm arşivi ve bilgi bankası
  • Düzeltici/önleyici faaliyetler
  • Servis/destek raporlama ve analiz
  • Ses altyapısı (ACD, CTI, IVR)
  • İş gücü ve kalite yönetimi

< Geri - Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram
Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram
Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram Diagram