İnnova'nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova'nın web sitesine yönlendiriliyorsunuz...

www.kioskinnova.com

Kiosk İnnova self servis çözümlere özel
ilk Ar-Ge merkezi oldu

İnnova’nın self servis ve otomasyon çözümleri sağlayıcı markası Kiosk İnnova Ar-Ge Merkezi haline geldi. Tüm süreçleri başarıyla tamamlayarak Ar-Ge merkezi haline gelen Kiosk İnnova bu sayede self servis çözümler alanında dünya ile rekabet edecek nitelikte yenilikçi ürün ve çözümlerine yenilerine ekleyecek.

20.03.2017 - Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı İnnova’nın self servis ve akıllı çözümler alanında faaliyet gösteren markası Kiosk İnnova, Ar-Ge Merkezi statüsüne kavuştu. Yenilikçi ve katma değeri yüksek çözümlerin geliştirileceği Kiosk İnnova Ar-Ge Merkezi, Türkiye’nin self servis ve otomasyon çözümleri alanında global endüstriye öncülük etmesi amacına katkı sağlayacak.

İnnova Ar-Ge Merkezi statüsüyle büyük bir potansiyel barındıran self servis çözümler alanındaki iş ortaklarını ve akademisyenleri buluşturmayı, üniversite işbirlikleri ile yenilikçi Ar-Ge projeleri geliştirilmeyi hedefliyor.

Kiosk İnnova markasıyla farklı sektörlere yönelik uçtan uca çözümler geliştiren İnnova, self servis çözümler alanında Türkiye'nin en büyük çözüm sağlayıcısı konumunda. Kiosk İnnova imzasını taşıyan üstün nitelikli çözümler Türkiye’de olduğu gibi dünyanın birçok ülkesinde de başarıyla kullanılıyor.

İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, Kiosk İnnova’nın Ar-Ge merkezi haline gelmesi ile ilgili olarak şunları söyledi: “Türk Telekom iştiraki İnnova olarak self servis ve akıllı çözümler alanında uçtan uca yaklaşımıyla çözümler geliştiriyor ve sektörümüze öncülük ediyoruz. Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlediğimiz Self Servis ve Akıllı Çözümler Zirvesi’nde ülkemiz ve sektörümüz için bu alanda var olan fırsatlara dikkat çekmiştik. Sektörümüzün ve çözüm ortaklarımızın büyük ilgisiyle karşılaşan bu etkinliğin sonrasında Self Servis ve Akıllı Çözümler için Sektör Platformu’nu hayata geçirdik. Bu alanda geliştireceğimiz katma değerli ürün ve çözümlerle küresel pazarlarda daha yüksek başarılar kazanmayı ve ülkemizde nitelikli istihdama katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Ülkemizi self servis çözümler sektörüne yön veren bir teknoloji merkezi haline getirme vizyonu ile çalışmaya devam edeceğiz.”

Araştırma geliştirme merkezi olmanın Kiosk İnnova için büyük önem taşıdığını belirten Ersöz, Ar-Ge merkezi olmanın avantajlarını, Ar-Ge kültürü ile sinerji ve motivasyon artışı, yenilikçi ürün ve çözüm üretiminin teşvik edilmesi, Ar-Ge odaklı daha iyi çalışma koşulları sunulması, eğitime daha yüksek bütçe sağlanabilmesi ve bu alandaki etkinliklere kolay ulaşım olanağı şeklinde sıraladı. Ersöz, “Ar-Ge merkezi statüsü, şirketlerin katma değeri yüksek projeler geliştirmesini kolaylaştırırken, araştırma ve geliştirme araçlarına hızlı erişim sağlıyor” dedi.