Daha fazla bilgi için: info@innova.com.tr

Documents Innova'nın Avantajları




5070 Sayılı Elektronik İmza Kanunu ile Kalkınma Bakanlığı E-Dönüşüm projeleri başta olmak üzere yasal mevzuata tam uyum.

Kurumlar tüm elektronik belgelerini web tabanlı olarak saklama, ihtiyaç duyduklarında hızlı bir şekilde erişme imkânına kavuşur.

Lisanslama kullanıcı başına değil, işlemci başına yapıldığından büyük ölçekli kurumlar için maliyetler düşüktür.

Elektronik Belge Yönetimi Standartları’na (EBYS) uygunluğu TS 13298 sertifikasıyla tescilli bir ürün.

IRM şifreleme ve hak sahipliği yönetimi sayesinde kurumlar, dokümanlarının güvenliğinin en üst düzeyde sağlandığından emin olur.

Form tanıma, bölgesel karakter tanıma ve sayfa sınırlaması olmaksızın OCR işlemi özelliği sağlanmaktadır.

Tamamen büyük kurumların ihtiyaçlarına uygun olarak geliştirilmiş olan ürün değişen ihtiyaçlara kolayca uyarlanabilir.

Kağıt ortamındaki dokümanlardan kurtularak yer ve kaynak tasarrufu sağlamak mümkündür. Dijital ortamdaki veri yığınları da azalır.

Android ve iOS platformları için geliştirilmiş mobil uygulamalar ile kullanıcılar sahadayken bile Documents Innova’ya erişebilir.

DOCUMENTS INNOVA SINIRLARI ORTADAN KALDIRARAK, ESNEK VE MODÜLER YAPISI SAYESİNDE UYGUN MALİYETLİ ÇÖZÜMLER SUNAR.


Belgeler ve süreçler kontrol altında

Documents Innova, “süreç yönetimi” fonksiyonu ve detaylı raporlama özelliği sayesinde kurumsal süreçlerin izlenmesine ve süreçlerde oluşan tıkanma noktalarının tespit edilmesine imkan sağlar. Documents Innova, dosya depolama ihtiyacı için veritabanı ve dosya sistemi arasında seçim yapılabilmesini sağlayan esnek bir çözümdür. Ayrıca çoklu dil desteği ve kişiselleştirme özellikleri ile kullanıcılar için kullanımı kolay bir yönetim platformudur. Kullanıcılar, arayüz ve menüleri kendi istekleri ve ihtiyaçları doğrultusunda kişiselleştirebilir.

Değişime hızla ayak uydurun

Documents Innova, kurumların iç süreçlerinin daha verimli bir şekilde tanımlanmasını sağlarken, kesintisiz devam eden süreç iyileştirmelerini ve değişimlerini de anında devreye alabilmeyi ve bu sayede değişimin hızlı adaptasyonunu da mümkün hale getirir. Sayısal ortama geçirilen belgeler, stok, kırtasiye ve iş gücü gibi birçok kaybın önüne geçerken, başarılı bir belge ve arşiv yönetiminin kullanılması, belgeye ve dolayısıyla da bilgiye erişim süresini kısaltır. Müşteriye hizmet götürmek söz konusu olduğunda, aranan bilgiye hemen ulaşabilen ve e-imza gibi teknolojileri mevzuata uygun bir şekilde kullanarak hizmetin kalitesini artıran kurumlar, geleceğin vizyonunu daha bugünden görerek yol alabilir.

Limitlere takılmadan işinize odaklanın

Hem maliyet hem de işgücü avantajı sağlayan Documents Innova, web tabanlı bir çözüm olarak mekân ve zaman engellerini aşarak, tamamen özgür bir çalışma ortamı yaratır. Dinamik sorgu oluşturma, belgenin kategorisine göre dinamik üstveri alanları ekleme, farklı formlar tasarlama ve dinamik iş akışları oluşturabilme gibi gelişmiş yetenekleri kuruma kazandırmasının yanında sınırları da ortadan kaldırarak, sıradan bir çözümün getirdiği kısıtlamaları aşmanızı sağlar. Bunun en büyük örneği, bağlı olan veya sisteme kayıtlı kullanıcı sayısı, belli bir süre içinde taranmış veya işlenmiş matbu evrak sayfa sayısı gibi sınırların Documents Innova çözümünde söz konusu olmamasıdır. Tüm kullanıcılar sisteme aynı anda bağlanabilir ve donanımın imkân verdiği kadar evrakı işleme alabilir.

Artan ihtiyaçlar için en uygun çözüm

Çözümün en önemli özelliklerinden biri, hızla değişen ihtiyaçlara yönelik esnek ve değişken çözümler getirebilmesidir. Documents Innova’da çok kısa bir süre içinde yeni ihtiyaçların karşılanması için gereken değişiklikler yapılabilir.

Kullanıcı başına lisans ücreti yok

Lisanslamayı işlemci sayısını esas alarak gerçekleştiren İnnova sayesinde, çözümü kullanan kurumlar kullanıcı sayısına göre yapılan lisanslamalara göre çok daha düşük maliyetlerle karşılaşır. Ayrıca Documents Innova’nın tarama sürecinde de sayfa başına herhangi bir lisans maliyeti ve sayfa sayısı sınırı bulunmaz. Tüm fiziksel evrak taranarak sayısal arşive aktarılabilir. Yığınlar halinde bekleyen tüm fiziksel evrakın sayısal ortama geçirilmesiyle elde edilen yer ve kaynak avantajı karşılığında fazladan herhangi bir maliyetle karşılaşılmaması çözümün en büyük avantajlarından biridir.

STANDARTLAR

Documents Innova’nın uyumlu olduğu standartlar:

  • TS 13298
  • Resmi Yazışmalarda Uygulanacak Esas ve Usüller Hakkında Yönetmelik
  • 2005/7 Sayılı Standart Dosya Planı Konulu Başbakanlık Genelgesi
  • 5070 Sayılı Elektronik İmza Kanunu
  • 2011/1 Sayılı Devlet Teşkilatı Veritabanı Genelgesi
  • Devlet Arşiv Hizmetleri Hakkında Yönetmelik
  • 2008/16 Sayılı Elektronik Belge Standartları Genelgesi
  • Kalkınma Bakanlığı e-yazışma Projesi
  • Kalkınma Bakanlığı e-Dönüşüm Projesi Birlikte Çalışabilirlik Esasları


E-imza konusunda standartlar ve kılavuzlar:

  • TÜBİTAK – E-İmza Uygulamaları Kontrol Listesi
  • PDF/A – ISO 19005 – Document management -- Electronic document file format for long-term preservation
  • ETSI SR 003 232 - Electronic Signatures and Infrastructures (ESI); PDF Advanced Electronic Signature Profiles (PAdES); Printable Representations of Electronic Signatures
  • ETSI TS 101 733 - Electronic Signatures and Infrastructures (ESI); CMS Advanced Electronic Signatures (CAdES)
  • ETSI TS 102 734 - Electronic Signatures and Infrastructures; Profiles of CMS Advanced Electronic Signatures based on TS 101 733 (CAdES)
  • ETSI TS 103 173 - Electronic Signatures and Infrastructures (ESI); CAdES Baseline Profile
  • CWA 14170 - Security requirements for signature creation applications
  • CWA 14171 - General guidelines for electronic signature verification
  • ETSI TS 103 172 - Electronic Signatures and Infrastructures (ESI); PAdES Baseline Profile
  • ETSI TR 102 923 - Electronic Signatures and Infrastructures (ESI); PDF Advanced Electronic Signatures (PAdES); Usage and implementation guidelines
  • ETSI TS 102 778 - Electronic Signatures and Infrastructures (ESI); PDF Advanced Electronic Signature Profiles